پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
بنابر اعلام اتحادیه آزادی‌های داخلی آمریکا، از سال ۲۰۱۸ تاکنون بیش از ۹۰۰ کودک از والدین خود در مناطق مرزی این کشور جدا شده‌اند.

شعار سال: به نقل از آسوشیتدپرس، اتحادیه آزادی‌های داخلی آمریکا اعلام کرد از زمان صدور حکم دادگاهی در آمریکا در سال گذشته مبنی بر جلوگیری از جداسازی کودکان از والدین خود، تاکنون ۹۱۱ کودک از خانواده‌های خود در مناطق مرزی این کشور جدا شده‌اند.

مسئولان این اتحادیه در دادگاهی در سن دیگو شمار کودکانی که بر اساس صدور حکم دادگاه از خانواده‌های خود جداشده‌اند را ۹۱۱ اعلام کردند. براساس گزارش ها، ۶۷۸ نفر از والدین این کودکان به رفتار جنایی متهم هستند. همکاری با گروه‌های خرابکار، نگرانی‌ها از ناتوانی والدین یا نبود امنیت برای کودکان، نبود مناسبات خانوادگی یا بیماری والدین از دیگر دلایل جداسازی کودکان بیان شده است.

اتحادیه آزادی‌های داخلی آمریکا تصریح کرد یک پنجم کودکانی که از خانواده‌های خود جدا شده‌اند زیر پنج سال هستند.

در ژوئن ۲۰۱۸، یک قاضی آمریکایی، غیر از مواردی محدود همچون سوابق جنایی والدین یا نگرانی درباره امنیت کودکان، با صدور حکمی خواستار جلوگیری از جداسازی خانواده‌ها در مناطق مرزی این کشور شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 9 مرداد 98، کد مطلب: 7020737: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین