پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲
معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه با عملکرد مدیران استان مرکزی پروژه های نیمه تمام استان مرکزی سرعت و کیفیت مناسبی دارند.
شعارسال: ژاله فرامرزیان در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان‌های محلات و دلیجان در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه‌ها در استان مرکزی اظهار داشت: در استان توزیع منابع در خصوص تکمیل و افتتاح چند پروژه بوده است.

وی افزود: سال گذشته منابع قابل توجه‌ای برای کمک به هیئت‌های ورزشی و یک سرفصلی برای تامین اقلام ورزشی پیش‌بینی شد، سال گذشته کمک به هیئت‌های ورزشی بیش از 4 میلیارد تومان بوده و 700 میلیون تومان هم برای تهیه اقلام ورزشی در مناطق کمتر برخوردار و البته همه مجموعه‌های ورزشی تخصیص یافته است.

معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: باتوجه به موافقت‌نامه وزارت ورزش و جوانان، امسال نیز تلاش می‌کنیم بخشی از منابع را به تهیه اقلام ورزشی برای برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهیم.

فرامرزیان بیان کرد: با توجه به سرعت و کیفیت مناسب سالن ورزشی یک هزار نفری شهرستان محلات، در راستای تکمیل و بهره‌برداری از آن 2 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که این پروژه به اتمام برسد، برای تکمیل و تجهیز سایر پروژه‌های دو شهرستان محلات و دلیجان که امروز مورد بررسی قرار گرفت اعتباری تخصیص داده شد و بخشی هم برای سالن‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و زمین چمن‌هایی که به کار تکمیلی نیاز دارند به سبب مشارکتی بودن بین استان و وزارتخانه، اعتباری در نظر گرفته شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1398 ، کدخبر: 879322 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
خداروشکر وقتی یک زن مدیر باشد همین میشه کارامدی و پیشرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین