پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد که دولت در راستای شفافیت در موضوع فیش‌های حقوقی باید لایحه اصلاح مدیریت خدمات کشوری را به صورت دائمی به مجلس ارائه کند.

شعار سال: رسول خضری با اشاره به اهتمام وزیر کار برای آگاهی مردم از دریافتی‌های این وزارتخانه گفت: این گامی برای جلب اعتماد عمومی است و شاید از این منظر می‌توان وزیر کار را به عنوان اولین وزیر پیش گام معرفی کرد؛ اقدامی که قابل ستایش است.

وی افزود: البته در موضوع فیش‌های حقوق از دو منظر خلاء قانونی و بعد نظارتی ایراداتی وجود دارد که برای رفع خلاء قانونی لازم است دولت لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری برای اجرا به صورت دائمی را به مجلس ارائه دهد چرا که در طول چند سال گذشته مدت اجرایی شدن آن در مجلس تصویب می رسید که اکنون زمان دائمی آن است.

نماینده پیرانشهر هم‌چنین با تاکید بر عملکرد قوی‌تر ابزارهای نظارتی در دیوان محاسبات و سازمان بازرسی گفت:‌ پرداختی‌های نامتعارف به دلیل خلاء قانونی و کارساز نبودن آیین‌نامه، بخش‌نامه و مقررات هیأت دولت به خصوص در موسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی واگذار شده رخ داده است که لازم است این موضوع مرود رسیدگی قرار گیرد چون لازم است با مردم روراست باشیم؛ این‌ها مردمانی هستند که همواره در عرصه‌های سخت پشتیبان نظام بودند.

خضری در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران و کارگزاران در کشور اسلامی باید در اتاق شیشه‌ای حضور داشته باشند گفت: باید تمامی اعمال مدیران برای مردم قابل رویت باشد چون مشروعیت و مقبولیت و جمهوریت نظام از مردم سرچشمه می گیرد این همان چیزی است که بارها امام (ره) و رهبری تاکید کردند مبنی بر اینکه صاحبان اصلی نظام و انقلاب مردم هستند و فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 27 تیر 95 ، کد مطلب: 95040115984: www.isna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین