پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص وضعیت زندان مرکزی ایلام اظهار داشت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای انتقال زندان مرکزی ایلام اختصاص خواهیم داد.
شعار سال :استاندار ایلام تاکید کرد: زندان مرکزی ایلام باید تا پایان آذرماه سال جاری به ساختمان جدید انتقال داده شود.

 قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص وضعیت زندان مرکزی ایلام اظهار داشت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای انتقال زندان مرکزی ایلام اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: این اعتبارات در 2 بخش تخصیص می یابد به این صورت که تا پایان شهریورماه 20 میلیارد ریال و 10 میلیارد ریال نیز بصورت دیون تا پایان سال پرداخت می شود.

سلیمانی دشتکی در خصوص رفع مشکلات زیرساختی این زندان نیز گفت: برای رفع مشکلات زیرساختی زندان جدید نیز نشستی با حضور دستگاه های خدمات رسان برگزار می شود.

استاندار ایلام یادآور شد: ما به دنبال رفع معضلات اجتماعی هستیم که یکی از مهمترین آنها بحث اعتیاد و توزیع غیر قانونی داروهای مخدر، پذیرش معتادان و هماهنگی با دستگاه های متولی است.

وی تصریح کرد: امسال اعتبارات اجتماعی خوبی ابلاغ شده که بی سابقه است و باید نهادهایی که در این حوزه مسئولیت دارند با توجه بیشتر و برنامه ریزی اقدامات لازم را انجام دهند چرا که از لحاظ اعتبار هیچ مشکلی وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی گفت: علاوه بر اعتیاد مشکلات اجتماعی دیگری از جمله خودکشی، طلاق، دگرکشی و نزاع ها وجود دارد که با  اعتیاد و مواد مخدر در ارتباط است.

وی تاکید کرد: در این راستا متولیان باید از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده کرده و در بحث مبارزه با مواد مخدر اقدام بسیجی انجام شود.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ما در استان معضلات رو به رشدی داریم و باید اعتبارات مورد نیاز را جا به جا کنیم، گفت: 50 میلیارد ریال اعتبارات اجتماعی استان ابلاغ شده که از این میزان 34 میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش، 15 میلیارد و 800 میلیون ریال بهزیستی، پنج میلیارد ریال فنی و حرفه ای و 12 میلیارد ریال سازمان های مردم نهاد است.

وی تصریح کرد: امسال 145 نفر از معتادان مشغول به کار و 245 نفر نیز تحت آموزش های منجر به کسب و کار  قرار گرفته است.

استاندار ایلام اضافه کرد: سال گذشته 270 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به معتادان بهبود یافته پرداخت شده و امسال نیز 2 میلیارد و 350 میلیون ریال در این حوزه تسهیلات پرداخت شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2شهریور1398،کد خبر:888545،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
ما به دنبال رفع معضلات اجتماعی هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین