پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۹۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
در پی اعتراضی که طی چند ماه گذشته نسبت به طرح تفکیک جنسیتی کتابخانه‌ی مرکزی دانشگاه علم و صنعت اتفاق افتاد برای پیگیری و جلسه با اساتید، کمیته‌ای چند نفره از دانشجویان تشکیل شد. اکنون پس از چند ماه که از این اتفاق می‌گذرد آرش چایچی یکی از اعضای این کمیته‌ی دانشجویی می‌گوید «جلسه‌ها با مسوولین دانشگاه علم و صنعت نتیجه‌ای نداشته است، به همین دلیل شورای پیگیری دیگر در جلسه‌ای شرکت نخواهد کرد و دانشجوها به صورت خودجوش باید برای حل این مساله تصمیم بگیرند.

شعارسال :در پی اعتراضی که طی چند ماه گذشته نسبت به طرح تفکیک جنسیتی کتابخانه‌ی مرکزی دانشگاه علم و صنعت اتفاق افتاد برای پیگیری و جلسه با اساتید، کمیته‌ای چند نفره از دانشجویان تشکیل شد. اکنون پس از چند ماه که از این اتفاق می‌گذرد آرش چایچی یکی از اعضای این کمیته‌ی دانشجویی می‌گوید «جلسه‌ها با مسوولین دانشگاه علم و صنعت نتیجه‌ای نداشته است، به همین دلیل شورای پیگیری دیگر در جلسه‌ای شرکت نخواهد کرد و دانشجوها به صورت خودجوش باید برای حل این مساله تصمیم بگیرند

آرش چایچی با بیان اینکه کمیته مسوولیت چند روزه‌ای داشت و قصد داشت مطالباتی را پیگیری کند، به انصاف نیوز گفت: پس از مدتی دیدیم جلسات بیشتر با مسوولان دانشگاه وقت تلف کردن است؛ زیرا تاکنون تقریبا اتفاق جدیدی پیش نیامده است.

وی افزود: کمیته پیگیری قرار شد که اگر حسن نیتی از سوی مسوولان دانشگاه دید جلسات را با آنها ادامه دهد. یک جلسه‌ای با معاون پژوهشی و فرهنگی و پیمانکار کتابخانه دانشگاه برگزار کردیم. شورای پیگیری پیشنهادی به دانشگاه داد مبنی بر اینکه در یکی از کتابخانه‌ی بزرگ دانشگاه تفکیک جنسیتی اتفاق نیفتد.اما دانشگاه این درخواست ما را قبول نکرد؛ کلا طی جلسه‌ای که شورای تجمع با نمایندگان داشت، قرار شد دانشگاه یک سری از خواسته‌های ما را اجرایی کند و ادامه‌ی جلسه‌ها به بعد از آن موکول شود. شورا دو روز هم مهلت داد. دانشگاه کاری نکرد و شورا هم دیگر جلسه‌ها را ادامه نداد.

او در پایان تاکید کرد: بهترین کار این است که ادامه‌ی پیگیری‌ها به خود دانشجوها سپرده شود، یعنی به صورت خودجوش باشد.زیرا دانشگاه ما را درگیر بوروکراسی می‌کند؛ نصب پارتیشن در کتابخانه یک هفته به پایان ترم اتفاق افتادچون میخواستند دانشگاه تمام شود و اتفاقی پیش نیاید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انصاف، تاریخ انتشار4 شهریور 98، کدخبر: 186666 ، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین