پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۴۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
زمان قطعی تکریم و معارفه روسای جدید و سابق دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد. حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بعد از چهار سال فعالیت در استان روز چهارشنبه با این منصب خداحافظی خواهد کرد.
شعار سال:زمان قطعی تکریم و معارفه روسای جدید و سابق دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

 حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بعد از چهار سال فعالیت در استان روز چهارشنبه با این منصب خداحافظی خواهد کرد.

پنج شنبه 7 شهریور ماه مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان برگزار می شود پیش از این قرار بود که هفته قبل برگزار شود اما به دلایلی از جمله پر بودن وقت مسئول سخنگوی قوه قضائیه این مراسم به تعویق افتاد.

طبق اعلام دادگستری استان، مراسم تکریم و معارفه چهارشنبه برگزار خواهد شد که طبق صحبت هایی که هفته قبل انجام شده است این مراسم با حضور سخنگوی قوه قضائیه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی از خرداد ماه سال 1394ریاست دادگستری استان را تاکنون برعهده داشتند و  دکتر حسن نگین تاجی تا پایان مهرماه 1397 رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان بودند و پس از آن در دادسرای انتظامی قضات انجام وظیفه کردند که از سوی آیت الله رئیسی به سمت رئیس کل دادگستری استان منصوب شدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات  برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:3شهریور1398،کدخبر:136042،sobhezagros.ir




اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
ایشالا که ایشون کارآمد باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین