پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور طی حکمی فاطمه‌ اسدی را به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمدمنصوب و جایگزین فرج الله راد شد.

شعار سال:فاطمه‌ اسدی طی حکمی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد  و جایگزین فرج الله راد منصوب شد.
 


فاطمه اسدی با امضاء علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


در حکم اوسط‌هاشمی خطاب به اسدی آمده است؛
با استعانت از درگاه خداوند متعال نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با به کارگیری توانمندی‌ها و تجارب خود و برقراری ارتباط مستمر ضمن هماهنگی و تقویت تعاملات بین معاونت‌ها ادارات ستادی مراکز تابعه آموزشگاههای آزاد و نیز ارتباط مؤثر با استاندار محترم و اعضای شورای مهارت استان در اجرای سیاست‌های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اولویت‌های دولت تدبیر و امید در جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار و همچنین افزایش کارایی شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی استان با رویکرد آینده پژوهی و مدل‌های آموزشی نوین مهارتی و با جلب مشارکت آموزشگاههای آزاد و شرکای اجتماعی زمینه اشتیاق روزافزون به مهارت و ارتقاء آن در سطح جامعه را فراهم نماید و همچنین با رعایت اصل قانون مداری اعتدال گرایی و منشور اخلاقی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
امید است با توکل به خداوند منان و سرلوحه قرار دادن کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

شعار سال ، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ 22 اردیبهشت 1399 ،کد خبر: 157839،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین