پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت از الزام شرکت در آزمون‌های عملی برای دانش آموختگان علوم پزشکی خارج از کشور خبر داد.

شعارسال: حمید اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، بیان کرد: مدرک تحصیلی هر فردی که در گروه علوم پزشکی در خارج از کشور تحصیل کرده است برای کار و شغل باید مورد ارزشیابی وزارت بهداشت قرار گیرد.

اکبری افزود: پس از ارزیابی مدرک تحصیلی، در صورت مورد تایید بودن، فرد می‌تواند به عنوان پزشک، دندانپزشک و داروساز کار کند.

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: ارزیابی مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور در دو گروه انجام می‌گیرد، گروه اول ۷۰۰ دانشگاه اول دنیا و به ویژه بخش پزشکی این دانشگاه‌ها است که مبنای این انتخاب حضور این دانشگاه‌ها در سه نظام رتبه بندی بین المللی کیواس، شانگ‌های و تایمز است.

اکبری خاطرنشان کرد: مدارک تحصیلی دانش آموختگانی که در دانشگاه‌های دیگر تحصیل کرده اند تنها در صورتی ارزیابی می‌شود که این افراد در مراحل آموزشی قرار گیرند و پس از شرکت در آزمون‌های عملی وزارت بهداشت، حداقل‌های لازم را به عنوان یک پزشک یا دندانپزشک کسب کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:6شهریور1398 ، کدخبر: 787553: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین