پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۳۰۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: در سال تحصیلی جدید با رعایت مقدمات لازم کرسی‌های آزاد اندیشی را به دست دانشجویان فعال و انقلاب رونق خواهیم داد

شعارسال :مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: در سال تحصیلی جدید با رعایت مقدمات لازم کرسی‌های آزاد اندیشی را به دست دانشجویان فعال و انقلاب رونق خواهیم داد.

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه گفت: هویت دانشگاه به دانشجو است وظیفه مسئولین بسترسازی لازم برای خود شکوفایی بینشی دانشی و انقلابی دانشجویان است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: اصل و اساس تشکیل دانشگاه هم به دانشجو است و اگر دانشجو وجود نداشت حضور همه ما از مدیران و اساتید در دانشگاه بی فایده بود.

نصیری با اشاره به برگزارینشست تبیین آیین‌نامه آراستگی و شئون رفتاری در دانشگاه با حضور مدیران و فعالان فرهنگی در ساری تاکید کرد: یکی از راه های عملی وصول محیط علمی دانشگاه به آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری بهرمندی از فکر، کار و ابتکار دانشجویان است. امروز هم در این نشست که مدیران و فعالان فرهنگی سهاستان مازندران گلستان و سمنان حضور داشتند درباره این مسئله نکاتی را مطرح کردیم.

وی با اشاره به مطالبه دقیق و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ایجاد کرسی های آزاد اندیشی گفت: در سال تحصیلی جدید با رعایت مقدمات لازم نشست های تخصصی، کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد دانشجویی و همچنین نشست‌های نقد و نظر نمایشگاه ها و رونمایی کتب فاخر فرهنگی که تبیین کننده شئون رفتاری و کرامت انسانی در دانشگاه است را به دست دانشجویان فعال و انقلابی را رونق دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار6 شهریور 98، کدخبر: 13980606001049 ،www.farsnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
1
این شعار هم شعار قشنگی می تواند محسوب شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
پاسخگو چه کسی خواهد بود ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین