پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۳۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع استان از تهیه پیش نویس معافیت صنایع استان تهران از قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر خبر داد.
شعار سال:استاندار تهران با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع استان از تهیه پیش نویس معافیت صنایع استان تهران از قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر خبر داد.

 انوشیروان محسنی بندپی در جلسه رفع موانع تولید با اشاره به بررسی ۱۱ پرونده اظهار داشت: مشکلات این واحدهای تولیدی در حوزه بانکی و تأمین اجتماعی بوده که ۱۱ پرونده مصوب و بین بانک ها و کارخانه‌ها توافق صورت گرفت.

وی با اشاره به مشکلات حوزه محیط زیست افزود: در حوزه محیط زیست ماده ۱۱ قانون هوای پاک و قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر مشکلاتی برای صنایع استان تهران به وجود آورده است.

استاندار تهران تأکید کرد: محیط زیست با توجه به مشکلات صنایع استان تهران بر اساس پیشنهاد استانداری و کارگروه رفع موانع تولید پیگیر تهیه پیش‌نویسی است تا شهرک های صنعتی از قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر معاف شوند تا مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان حل شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:11شهریور1398،کدخبر:892991،www.borna.news




اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین