پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ هزار تن لیمو ترش از سطح ۸۷۱ هکتار از باغات جنوب این استان برداشت و روانه بازار مصرف شده است.
شعارسال: اردشیر شهرکی اظهار داشت: هزار و ۵۴۸ هکتار از سطح باغات سیستان و بلوچستان به کشت لیمو ترش اختصاص دارد که ۸۷۱ هکتار آن بارور و بقیه غیر بارور است.

وی ادامه داد: برداشت لیمو ترش از نیمه دوم مرداد در سیستان و بلوچستان آغاز و تا شهریور ادامه داشت.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: لیمو ترش برداشت شده در استان عمدتا به صورت تازه خوری و تهیه آب لیمو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های سرباز، چابهار، قصرقند، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر عمده مناطق کشت لیموترش در سیستان و بلوچستان هستند.

شایان ذکر است لیمو عمانی، لیمو خارکی، پرشین لایم ولیمو شیرازی یا لیمو آب جهرم عمده ارقام لیمو ترش است که در استان سیستان وبلوچستان کشت می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت آخرین خبر ، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1398 ، کدخبر: 5638381 ، www.akharinkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین