پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷
معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: برای نخستین بار در کشور مردم اهواز و شهرهای اقماری آن می توانند برای جابجایی در داخل شهر، از حمل ونقل ریلی استفاده کنند.

شعارسال: «سعید رسولی» روز یکشنبه در بازدید از خطوط ریلی حومه ای اهواز، افزود: با هماهنگی شهرداری اهواز مقرر شده ۱۳ توقفگاه شهری برای تردد قطارهای حومه ای در این شهر ساخته شود تا پس از بهره برداری از این توقفگاه ها، مردم اهواز بتوانند در داخل شهر با قطار جابجا شوند.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید سطح دسترسی مردم به قطارهای حومه ای از شهرهای اقماری اهواز بیش از پیش تسهیل شود، اظهارداشت: در این صورت مردم اهواز می توانند به سهولت برای جابجایی خود از ظرفیت های موجود شبکه ریلی و قطارهای حوامه ای استفاده کنند.

معاون وزیر راه وشهرسازی یادآورشد:

خوشبختانه در رینگ مرکزی شهر اهواز ۳ ایستگاه راه آهن وجود دارد که با بهره برداری از ۱۳ توفقگاه ریلی که توسط شهرداری ساخته شده است باعث تسهیل دسترسی مردم در تردد شهر با قطار خواهد شد.

گفتنی است ، مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی و هیات همراه،  در بازدید خود ازخطوط ریلی جنوب کشور، مسایل و مشکلات مربوط به حمل ونقل حومه ای از شهرهای اقماری اهواز و شبکه ریلی استان خوزستان را مورد بررسی قرار داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ریل نیوز، تاریخ انتشار:31شهریور1398 ، کدخبر: 20460: www.rail-news.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
توسعه شهری تازه در قرن 21 سال 2019 به اهواز رسیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین