پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
دکتر حمید رمضانی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: برخی از مشکلات کشتارگاه صنعتی بجنورد همچنان لاینحل باقی مانده است.
شعار سال:معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: برخی از مشکلات کشتارگاه صنعتی بجنورد همچنان لاینحل باقی مانده است.

 «دکتر حمید رمضانی» با اشاره به اینکه اداره کل دامپزشکی مشکلات این کشتارگاه را در چند سال گذشته برای رفع آن از سوی دستگاه ذی ربط اعلام کرده افزود: برخی از مشکلات حل و برخی از مشکلات نیز همچنان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مشکلاتی همچون در کف سازی، تهویه خط کشتار، بخش های شکم پاک کنی، کله پاک کنی، چاله خون و ... در سالن کشتار اعلام شد که تعدادی حل شد اما مشکلات عمده باقی مانده است.

رمضانی اظهار کرد: خط تبدیل ضایعات از دیگر مشکلاتی بود که در خارج سالن کشتار وجود داشت و هنوز هم وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کشتارگاه صنعتی بجنورد متعلق به شهرداری است و باید این نهاد در رفع مشکلات ذی ربط اهتمام ویژه ای داشته باشد.

گفتنی است کشتارگاه صنعتی بجنورد در سال 88 به بهره‌برداری رسید و یکی از اهداف راه‌اندازی آن کشتار دام، صادرات گوشت قرمز و جلوگیری از خروج صادرات دام زنده از استان به سایر استان‌ها بوده که تاکنون این امر به خوبی انجام نشده است.

این کشتارگاه ظرفیت کشتار 500 راس دام سبک و 50 راس دام سنگین در روز را دارد ولی با توان کشتار حدود 80 تا 100 راس دام سبک و هفت تا هشت راس دام سنگین در حال فعالیت است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف،تاریخ انتشار:4مهر1398،کدخبر:52216،hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
خط تبدیل ضایعات از دیگر مشکلاتی بود که در خارج سالن کشتار وجود داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین