پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸
انجمن علمی اقتصاد دانشگاه قم و کانون اقتصاد مقاومتی دانشگاه قم در خصوص حواشی بوجود آمده در انتصابات اخیر رایتل در بیانیه‌ای، آذری جهرمی را به مناظره تخصصی پیرامون «حواشی انتصابات رایتل» فراخواندند.
شعارسال: انجمن علمی اقتصاد دانشگاه قم و کانون اقتصاد مقاومتی دانشگاه قم در خصوص حواشی بوجود آمده در انتصابات اخیر رایتل در بیانیه ای خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: پیشنهاد می‌کنیم که در محیط علمی و نخبگانی دانشگاه و ترجیحا در قالب مناظره تخصصی در دانشگاه قم حضور یافته و در جمع و نظارت اساتید و دانشجویان حضور یابید.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

جناب آقای آذری جهرمی عضو سابق هیات مدیره شرکت رایتل

با اهدای سلام و تحیات

نظر به رسالت مهم و همیشگی جنبش سرافراز دانشجویی مبنی بر پرچمداری نهضت مبارک مطالبه گری و نقش ویژه این جریان نخبگانی مطالبه گر، در مثلث مفقوده، اما مهم شفافیت، نظارت و مطالبه گری و نیز اهتمام ویژه حضرتعالی به امر شفافیت، حسن توجه و حسن پاسخگویی به افکار عمومی جامعه، جنبش دانشجویی استان قم سوالاتی را جهت تنویر افکار عمومی و مطالبه گری در امور ذیل ابراز می‌دارد:

۱- دلایل زیان مالی انباشته ۱۷۰۰ میلیارد تومانی در زمان عضویت حضرتعالی در هیات مدیره شرکت رایتل (زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی) و تضییع بیت المال و عدم پاسخگویی مدیران وقت راجع به این فضاحت و شکست مدیریتی و تعجب آور‌تر ارتقای رتبه شغلی آن تیم از جمله حضرتعالی به عنوان وزیر، دکتر ص. به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات و سایر انتصابات تیم حضرتعالی در ارکان کلان مدیریتی بخش ارتباطات کشور را توضیح و تبیین بفرمایید.

۲ -با توجه به حواشی پیش آمده در خصوص تعیین تکلیف مدیریت عامل رایتل و شائبه‌های ورود و جهت گیری‌های شائبه بزانگیز شما در این خصوص، طی اقدامی که سابقا به این سرعت انجام نگرفته بود، کمیسیون تنظیم مقررات به ریاست حضرتعالی در ۲۹۴مین جلسه خود مورخ ۲۴/۶ تشکیل جلسه داده و ذیل مصوبه خود با اعمال محدودیت‌هایی که به عقیده بسیاری از کارشناسان خارج از حدود صلاحیت کمیسیون مذکور است، عملا علاوه بر ان که مغایر اهداف و تکالیف سازمانی خویش عمل کرده (بوده اند) مغایر اصل ۴۴ قانون اساسی نیز بوده و با عدم توجه به اصل مذکور مع الاسف مقدمات دخالت نامربوط و بیش از اندازه دولت در امور بخش خصوصی را فراهم آورده است.

۳- حواشی بوجود آمده در انتصابات اخیر رایتل مشکوک بوده و حاکی از فشار حضرتعالی مبنی بر جایگزینی فرد نزدیک به تیم شما (اقای ک) و نشان از تصمیم شما برای اعمال قدرت و نفوذ جنابتان در این اپراتور دارد. همچنین دلایل مستدل و مستند برای عزل مدیرعامل جدید این اپراتور نیز متصور نمی‌باشد؛ بنابراین شفافیت در این حوزه مطالبه‌ی جدی جنبش دانشجویی می‌باشد.

پیشنهاد ما به حضرتعالی این است که در مجالی به دور از فضای ویترینی پاسخگویی در فضای مجازی، در محیط علمی و نخبگانی دانشگاه و ترجیحا در قالب مناظره تخصصی در دانشگاه قم حضور یافته و در جمع و نظارت اساتید و دانشجویان حضور یابید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 10 مهر 1398 ، کدخبر: 795435 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
چرا باید وزیر همچین چیزی رو قبول کنه دلیلی نداره برای اخراج یک نفر از زیر مجموعه اش به کسی توضیح بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین