پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به اعتراض کشورهای مختلف ازجمله ایران نسبت به حمله ترکیه به شمال سوریه گفت: ما از انزوا نمی‌‌ترسیم.
شعارسال :  وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به اعتراض کشورهای مختلف ازجمله ایران نسبت به حمله ترکیه به شمال سوریه گفت: ما از انزوا نمی‌ترسیم.

چاووش اوغلو در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک در پاسخ به سؤالی درباره تصمیم علی لاریجانی رئیس مجلس ایران برای لغو سفر خود به استانبول پس از آغاز عملیات ترکیه در شمال سوریه گفت: من نمی‌خواهم درباره تصمیم رئیس پارلمان یکی از کشورهای شرکت‌کننده اظهار نظر کنم. او احتمالاً دلایل خود را دارد اما از اینکه رئیس دومای روسیه در این کنفرانس حضور می‌یابد، خرسند هستیم.

وی ادامه داد: کنفرانس مقابله با تروریسم بسیار مهم است. پارلمان‌های کشورها نه فقط در قانونگذاری‌ها، بلکه در دیپلماسی پارلمانی باید نقش مهمی ایفا کنند.

چاووش اوغلو همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اعتراض ایران، روسیه، اروپا و کشورهای عربی به حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه و اینکه آیا آنکارا از انزوا نمی‌ترسد؟ اظهار داشت: چرا ترکیه باید از انزوا هراس داشته باشد. ما با تروریسم مبارزه می‌کنیم و تروریسم دشمن مشترک ماست. من فکر نمی‌کنم که روسیه مخالفتی با این عملیات داشته باشد.

وزیر امور خارجه ترکیه افزود: اگر به بیانیه‌های مشترک ایران- ترکیه- روسیه نگاه کنید، می‌بینید که ما همواره بر لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه تأکید کرده‌ایم.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار 21 مهر 98 ، کد خبر : 430401 ، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین