پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۴۱۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
بررسی صورت مالی بانک دولتی توسعه صادرات نشان می‌دهد زیان انباشته این بانک با افزایش ۱۶۳ درصدی از ۴۹۲ میلیارد تومان در پایان سال مالی ۹۶ به حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در پایان سال ۹۷ رسیده است. گفتنی است مدیرعامل این بانک دولتی علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس در دولت‌های نهم و دهم می باشد. وی چند سال پیش پس از برکناری از ریاست سازمان بورس با حکم وزیر وقت اقتصاد در دولت یازدهم به سمت مدیریت عاملی این بانک دولتی منصوب و تاکنون در این پست مانده است.

شعار سال: بررسی صورت مالی بانک دولتی توسعه صادرات نشان می‌دهد زیان انباشته این بانک با افزایش ۱۶۳ درصدی از ۴۹۲ میلیارد تومان در پایان سال مالی ۹۶ به حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در پایان سال ۹۷ رسیده است.

گفتنی است مدیرعامل این بانک دولتی علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس در دولت‌های نهم و دهم می باشد. وی چند سال پیش پس از برکناری از ریاست سازمان بورس با حکم وزیر وقت اقتصاد در دولت یازدهم به سمت مدیریت عاملی این بانک دولتی منصوب و تاکنون در این پست مانده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90 اقتصادی ، تاریخ انتشار 4 آبان 98، کد خبر: 2124924، www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین