پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
دادستان عمومی و انقلاب سنندج گفت: نقش بانک ها در راستای کمک به توسعه و تقویت سرمایه گذاری در استان کردستان حیاتی است و انتظار می رود که این بخش شاهد تسهیل بهتری باشیم.محمد جباری در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی کردستان که به منظور بررسی و اخذ تصمیم در خصوص چهار فقره پرونده واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری استان تشکیل شد، با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در روند توسعه، اظهار داشت: در شرایط حاضر دنیای استبداد و استعمار بر علیه نظام مقدس اسلامی بسیج شده و از هیچ تلاشی برای به بن بست کشاندن کشور دریغ نمی کنند اما تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان را خنثی کرد.

شعار سال: محمد جباری در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی کردستان که به منظور بررسی و اخذ تصمیم در خصوص چهار فقره پرونده واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری استان تشکیل شد، با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در روند توسعه، اظهار داشت: در شرایط حاضر دنیای استبداد و استعمار بر علیه نظام مقدس اسلامی بسیج شده و از هیچ تلاشی برای به بن بست کشاندن کشور دریغ نمی کنند اما تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان را خنثی کرد.

وی افزود: بزرگترین حرکت تمام ارگان ها و مدیران در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری این است که تولید را حمایت کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج نقش بانک ها در حمایت از تولید و سرمایه گذاری را کلیدی دانست و ادامه داد: قوانین و مقررات بانکی هم بستر پیشبرد است و هم بستر پسرفت که این امر بستگی به نوع تفسیر کارشناسان از مواد قانونی و میزان رغبت به حمایت از تولید و سرمایه گذاری دارد.

جباری یادآور شد: همه باید تلاش کنیم از انعطاف قانون استفاده کنیم و مرتب دنبال راهکار باشیم و من به عنوان مدعی العموم پشتیبان تمام حامیان تولید و سرمایه گذاری هستم و کل مصوبات ستاد پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی کردستان را حمایت می کنیم.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کردستان نیز در این جلسه خبر از آمادگی این نهاد برای حضور در توسعه استان داد و بیان کرد: ستاد اجرایی حضرت امام و بنیاد برکت همواره حاضر به حضور در توسعه کردستان بوده و تا کنون در ۱۹ طرح بزرگ مشارکت کرده است.

محمدمهدی طالبی گفت: ستاد اجرایی و بنیاد برکت در قالب مدل های گوناگون در روند شکوفایی اقتصادی مشارکت می کنند که شامل اشتغال بنگاه محور، اشتغال روستا محور و تولید زنجیره ای است.

وی اظهار داشت: در الگوی اشتغال روستا محور تمام طرح هایی که منجر به ایجاد کار شود مورد حمایت قرار می گیرد تا هم جلو مهاجرت از روستا را بگیریم و هم بانی ایجاد مهاجرت معکوس باشیم.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کردستان افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هزار و ۵۰۰ بنگاه در استان ایجاد و حمایت می شود.

گفتنی است در این نشست پرونده یک واحد تولید بستنی در سنندج، یک واحد گاوداری در سنندج و یک واحد سرمایه گذاری تفریحی در بانه مطرح و تصمیمات لازم برای حل مشکل آنها اخذ و مصوب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 آبان 98، کد خبر: 4755970، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین