پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
سیلاب و بارندگی شدید که از هفته گذشته 7 استان را درگیر کرده تاکنون 4 کشته در کرمان و 5 مفقودی در نیشابور داشته و امداد‌رسانی به یک هزار و 426 نفر در مناطق سیلزده را باعث شده است.
شعارسال: «ناصر چرخساز»، رئیس سازمان امداد و نجات در این خصوص اظهار داشت: از 4 مرداد ماه استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و جنوبی متأثر از سیل و آبگرفتگی شده و امدادرسانی در 51 شهر و روستا و مناطق عشایرنشین انجام شده است. همچنین 331 حادثه دیده از طریق برپایی 66 چادر، اسکان اضطراری یافته و 2 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فوت 4 نفر به دلیل سیل و آبگرفتگی، گفت: این افراد در شهداد و ساردوئیه استان کرمان دچار حادثه شدند.

* مفقود شدن 5 نفر در سیل روستاهای نیشابور

همچنین «حسن رضوی»، رئیس شورای شهر «بار» در شهرستان نیشابور خراسان رضوی نیز گفت که در سیل چند روز گذشته در این شهر و روستاهای «دامنجان»، «درخت جوز» و «بوژان» ضمن واردآمدن خسارات زیاد، 5 نفرهم مفقود شدند. مفقود شدگان جزو چند کوهنوردی هستند که به کوه رفته بودند، اما 5 نفر از آنان مفقود شدند که امیدواریم پیدا شوند.

رضوی با بیان اینکه این سیل خسارات مالی بسیاری برجای گذاشته، تصریح کرد: تخریب زمین‌های پایین‌دست و تخریب 100درصد یک دستگاه وانت و صدمه به 40 خودرو از دیگر خسارات است. تاکنون در این زمینه زخمی و کشته‌ای گزارش نشده است.

* هوای استان تهران 3 درجه گرم‌تر می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران هم پیش‌بینی کرد که دمای هوای تمامی شهرستان‌های استان امروز و فردا 3 درجه افزایش یابد. براساس بررسی و تحلیل اطلاعات نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان در این مدت صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در اواخر وقت این 2 روز در پاره‌ای نقاط بویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان وزش باد، شدیدتر خواهد بود. اداره کل هواشناسی استان تهران کمینه و بیشینه دمای پایتخت را برای این روزها (دوشنبه و سه‌شنبه) با افزایش 3 درجه‌ای، 24 و 38 اعلام کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران صفحه 19، تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1395، شماره: 6274.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
شما هم دیگه شور تعریف از هلال احمر رو در آوردید. یک روز صبح برید جاده چالوس، به میل خودتون هر پایگاه هلال احمری رو که خواستید بازدید کنید. همشون خواب خوابن، تنها یک نفر هم بعنوان کشیک بیدار نیست. من برای بهم خوردن حال بچه ام ، اگه بدونید چه ها که نکشیدم. بعد در سفرهای بعدی، دقت کردم ببینم این اتفاق(خواب بودن کادر پایگاه های هلال احمر)؛ موردی بوده یا اینکه یک رویه است. دیدم همیشه در حال تکراره
از سایت شعار سال درخواست می کنم اگه لازم باشه،ایمیل بنده رو در اختیار دوستان هلال احمر قرار بدن تا با ادله غیر قابل انکار(دست تکان دادن برای دوربین های پایگا هها) اثبات کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین