پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸
گرچه رازهای عزل عمر حسن البشیر، رئیس‌جمهور سابق سودان، همچنان لاینحل باقی مانده اما دو پیش‌بینی مادرش در رابطه با سرنگونی و زندانی شدن او به واقعیت پیوسته، در حالی‌که پیش‌بینی سوم مادر عمر البشیر در مورد مرگ فرزندش در زندان هنوز تحقق پیدا نکرده است.«هدیه» مادر عمر البشیر که چندی پیش فوت کرد پیشاپیش عزل پسرش و زندانی شدن او را پیش‌بینی کرده و حتی نسبت به اینکه در زندان خواهد مرد هم هشدار داده است.

شعار سال: گرچه رازهای عزل عمر حسن البشیر، رئیس‌جمهور سابق سودان، همچنان لاینحل باقی مانده اما دو پیش‌بینی مادرش در رابطه با سرنگونی و زندانی شدن او به واقعیت پیوسته، در حالی‌که پیش‌بینی سوم مادر عمر البشیر در مورد مرگ فرزندش در زندان هنوز تحقق پیدا نکرده است.

«هدیه» مادر عمر البشیر که چندی پیش فوت کرد پیشاپیش عزل پسرش و زندانی شدن او را پیش‌بینی کرده و حتی نسبت به اینکه در زندان خواهد مرد هم هشدار داده است.

محمد، برادر کوچک‌تر رئیس‌جمهور سابق سودان فاش کرد: مادرش 30 سال قبل زمانی که مردم برای تبریک گفتن ریاست‌جمهوری پسرش عمر به خانه‌اش آماده بودند از آنها پرسید برای چه چیزی به من تبریک می‌گویید؟ مگر کسی که کشور را از دست انگلستان آزاد کرد در زندان نمرد؟

محمد تاکید کرده: «از این‌رو مادرم اصلاً در مورد ریاست‌جمهوری برادرم راضی نبود

او که با روزنامه «الصیحه» سودان گفت‌وگو می‌کرد افزود: تا زمان مرگ مادرم، به او در مورد سرنگونی برادرم چیزی نگفتیم و او تصور می‌کرد عمر البشیر همچنان رئیس‌جمهور است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 6 آبان 98، کد خبر: 354494، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین