پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور ضمن اعلام جزییات برگزاری پانزدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و معرفی بازنشستگان نمونه کشوری، در روز ششم مهرماه از مشخص شدن برنده مناقصه شرکت عامل بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری برای قرارداد سال جدید در یکشنبه هفته آینده خبر داد.

شعار سال: از صندوق بازنشستگی کشوری،‌ عباس رشیدی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق امروز در نشست خبری، اظهار کرد: یازدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان روز ۲۵ ذی الحجه مصادف با ششم مهرماه ۹۵ برگزار می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه شش بازنشسته نمونه کشوری در این همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرند، گفت: شش محور برای این همایش تعریف شده است که در هر محور یک نفر بازنشسته نمونه کشوری با رای کمیته داوران انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری شش محور این همایش را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: در میان بازنشستگان کشوری در استان‌های مختلف نخبگانی هستند که در زمینه‌های مختلف دارای آثار یا فعالیت‌های ارزشمندی هستند که باید مورد توجه جامعه قرار گیرد. از همین رو، صندوق بازنشستگی کشوری هر ساله نسبت به برگزاری همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان و انتخاب بازنشسته نمونه اقدام می‌کند.

رشیدی با تاکید بر اینکه اساس انتخاب بازنشسته نمونه تولید آثار یا انجام فعالیت‌ها پس از بازنشستگی است، یادآور شد: علاوه بر بازنشستگان نخبه کشوری، در هر استان نیز شش نفر به صورت استانی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: انتخاب و معرفی نخبگان بازنشسته نمونه از میان جمعیت یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفری بازنشستگان کشوری انجام خواهد شد تا این عزیزان و خدمات و فعالیت‌هایشان به جامعه معرفی شده و الگویی برای بدنه فعال کشور باشد.

رشیدی با اشاره به نحوه و مهلت ثبت نام برای انتخاب بازنشستگان نمونه کشوری سال ۹۵، اظهار کرد: این افراد می‌توانند تا ۲۲ مردادماه جاری، با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به آدرس cspf.ir و لینک «فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه کشوری سال ۹۵» اطلاعات لازم را در بانک اطلاعات نخبگان ثبت کرده و در این رویداد شرکت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 13مرداد 95 ، کد مطلب: 128713: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین