پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دو تریلیون تومان نقدینگی سرگردان در کشور وجود دارد، گفت: تعیین تکلیف این اعتبار در دستور کار قرار دارد. احمد همتی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی ازجمله رویکردهای مهم مسئولان نظام است، اظهار داشت: دو تریلیون تومان نقدینگی سرگردان در کشور وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود و این امر در دستور کار قرار دارد.

شعار سال: احمد همتی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی ازجمله رویکردهای مهم مسئولان نظام است، اظهار داشت: دو تریلیون تومان نقدینگی سرگردان در کشور وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود و این امر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در حوزه اقتصادی از موقعیت و جایگاه بهتری نسبت به سراسر کشور برخوردار است، افزود: ظرفیت‌های بسیار خوب طبیعی و انسانی وجود دارد ‌که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

تکمیل طرح آمایش سرزمینی در استان سمنان

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تغییرات مدیریتی ازجمله چالش‌های جدی در این عرصه به شمار می‌رود، تصریح کرد: تغییر استاندار در بازه زمانی دو تا ۲.۵ سال مانع از شناخت وی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می‌شود.

همتی با تأکید بر اینکه اگر ثبات مدیریتی وجود نداشته باشد در امر ایجاد توسعه پایدار مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌شود، اضافه کرد: طرح آمایش سرزمینی استان سمنان کامل شده و از این فرصت می‌توان در راستای توسعه استان بهره‌برداری کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری بیش‌ازحد همایش‌ها و جلسه‌های اداری امری غیرضروری است، تأکید کرد: اجرای مصوبات جلسات اداری باید در دستور کار و اولویت نخست مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

ایجاد هر شغل نیازمند یک‌میلیارد تومان سرمایه است

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر بابیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای معرفی استان از دیگر برنامه‌های مهم در راستای پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در شرایط فعلی برای ایجاد هر شغل نیازمند سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان است که تحقق این امر با مشارکت بخش خصوصی با دولت محقق خواهد شد.

همتی در پایان با اشاره به اینکه پویایی دو فرودگاه استان و استمرار پروازها در شاهرود و سمنان از دیگر اولویت‌های مهم برای ایجاد توسعه پایدار است، یادآور شد: ارائه طرح‌های تشویقی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در راستای بهره‌برداری از این ظرفیت در دستور کار قرار دارد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 18 آبان    98، کد خبر:   4766958،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین