پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۴۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تأکید بر عدم حذف ارزشیابی توصیفی، گفت: پیشنهاداتی برای برخی دروس پایه‌های پنجم و ششم به صورت ارزشیابی کمی و نمره‌ای وجود دارد که در دست بررسی است.

شعار سال:

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا برنامه‌ای برای حذف ارزشیابی توصیفی از دوره ابتدایی وجود دارد؟»، اظهار داشت: خیر، حذف ارزشیابی توصیفی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش نیست.

وی با بیان اینکه ارزشیابی توصیفی به قوت خود باقی خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی شده است که در دوره ابتدایی و در پایه‌های پنجم و ششم، بعضی دروس به صورت ارزشیابی کمی و نمره‌ای باشد که این هم موافقان و هم مخالفانی دارد و در دست بررسی است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: تا زمانی که تصمیم جدیدی گرفته نشود همان ارزشیابی توصیفی از اول دبستان تا پایه ششم به قوت خود باقی خواهد بود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 مرداد 1395، کد مطلب: :13950512000947 www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین