پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
رامین خواجوی درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته پژوهش گفت: برگزاری نمایشگاه پایان نما یکی از برنامه‌های واحد تهران جنوب در هفته پژوهش است که در واقع نمایشگاه پایان نامه‌هاست. دراین نمایشگاه با توجه به پایان نامه‌های انجام شده در هر دانشکده، 5 پایان نامه برتر به نمایش گذاشته خواهد شد.

شعار سال:رامین خواجوی درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته پژوهش گفت: برگزاری نمایشگاه پایان نما یکی از برنامه‌های واحد تهران جنوب در هفته پژوهش است که در واقع نمایشگاه پایان نامه‌هاست. دراین نمایشگاه با توجه به پایان نامه‌های انجام شده در هر دانشکده، 5 پایان نامه برتر به نمایش گذاشته خواهد شد.

او اضافه کرد: همچنین با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که با مجموعه‌های صنعتی، دولتی و غیر دولتی داریم از آن‌ها دعوت می‌کنیم که در این نمایشگاه شرکت کرده و جواب سوالات خود را در زمینه‌های مختلف صنفی، تولیدی و صنعتی دریافت کنند. در واقع در این نمایشگاه پایان نامه‌هایی که مد نظر آن هاست را ارائه داده تا بتوانند از راه کار آن‌ها برای حل مشکلات صنایع خود استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب درباره دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته پژوهش گفت: همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی استادان و دانشجویان واحد تهران جنوب در حوزه‌های فنی و مهندسی، هنر، معماری و علوم انسانی در دانشکده‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف پژوهشی، روش تحقیق و نرم افزارهای مرتبط از دیگر برنامه‌های واحد تهران جنوب است. به علاوه مراکز تحقیقاتی واحد نیز به ارایه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

خواجوی با بیان این که جلساتی با صاحبان صنایع و تشکل‌های صنفی و صنعتی نیز برگزار خواهد شد اضافه کرد: صاحبان صنایع با حضور در این جلسات می‌توانند با مراکز تحقیقاتی، گروههای آموزشی و دانشجویان علاقمند واحد تهران جنوب در راستای مسائل و نیازهای پژوهشی خود طرح موضوع کنند. برنامه کلان دانشگاه این است که دانشگاه مساله محور باشد و به عنوان یک دانشگاه نسل چهارم در شرایط کنونی کشور با رویکردی جهادی به وظیفه خود عمل کند.

وی در ادامه بیان داشت: علاوه بر موارد مذکور با چند مرکز دولتی نیز تفاهم نامه منعقد شده و از آن‌ها خواستیم تا دستاوردهای پژوهشی خود را به نمایش گذاشته و در کنار آن خلاءهای تحقیقاتی خود را نیز اعلام کنند. لازم به ذکر است که واحد تهران جنوب قطب مواد و انرژی دانشگاه آزاد است و در این حوزه دستاوردهای زیادی را نیز در این زمینه داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ادامه درباره برنامه این واحد در حوزه مواد و انرژی گفت: هفته گذشته اولین کنفرانس مواد و انرژی را برگزار کردیم که بیش از 200 مقاله در آن ارائه شد. همچجنین اولین رویداد استارتاپ ویکندIT + Energy & Material (ITEM) ، به همت باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان و باهمکاری مرکز رشد واحدهای فناور واحد تهران جنوب به صورت ملی برگزار شد.

خواجوی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با فعالیتهای مستمر پژوهشی و حرکت در راستای حل مسایل کشور بتوان با ایمان و روحیه جهادی زمینه‌ی تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی را بیش از پیش فراهم کرد. او گفت: یک سری کتاب هم برای هفته پژوهش رونمایی خواهیم کرد. میزان مجوز و نشر کتاب امسال نسبت به سال قبل در واحد تهران جنوب دو برابر شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خبربان،تاریخ انتشار:7آذر1398،کد خبر:25919935،khabarban.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین