پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
در نشست کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان، اعضای هیئت مؤسس انجمن اکوتورسیم برای تشکیل این انجمن در استان کرمان انتخاب شدند.


شعارسال : مهدی سیاوشی، رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات با بیان اینکه انجمن اکوتوریسیم باید مجموعه دست‌اندرکاران فعال در این زمینه را تحت پوشش قرار دهد، افزود: جایگاه استان کرمان در اکوتورسیم مطلوب است که در انجمن باید موضوعات و مشکلات مشترک این بخش بررسی و برای رفع آنها اقدام شود.

سیاوشی اشاره کرد: صنعت گردشگری در کشور بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تا کنون تشکل‌های مختلف فعال در بخش گردشگری استان کرمان نشست‌های مشترکی را برگزار و نسبت به رفع مشکلات بخش مربوط اقدام کرده‌اند.

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان راه‌اندازی انجمن اکوتوریسم را در رونق گردشگری استان موثر دانست و گفت: تشکل‌های فعال در بخش گردشگری در جهت توسعه استان گام برمی‌دارند.

سیاوشی به برگزاری نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوص در استان کرمان با موضوع گردشگری اشاره کرد و گفت: نتایج برگزاری این نشست بسیار مثبت بود و مصوبات خوبی برای توسعه و رونق گرشگری وضع شد.

در ادامه این نشست 7 نفر به عنوان هیئت موسس انتخاب شدند. در این انتخابات، آقایان وطنی، جعفری صدر، غفوریان، زندی، شعاعی، و لنجانی و خانم بختیاری به عنوان اعضای اصلی و خانم جعفر زاده و آقای سادات حسینی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران ، تاریخ انتشار چهار شنبه 13 آبان 1394 ، کد مطلب : 76105 : www.iccima.ir/

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین