پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۰۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
آیین نامه انضباطی دانشجویان سال ۷۴ در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که شیوه نامه آن سال ۸۸ به دانشگاه ها ابلاغ و شیوه نامه تازه، جایگزین شیوه نامه سال ۸۸ شد. این در حالی است که آیین نامه جدید انضباطی هنوز تصویب و ابلاغ نشده است.
شعارسال: وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری گفت: شیوه نامه انضباطی جدید که امسال تصویب شد، در دانشگاه‌ها اجرا نمی‌شود.
 
منصور غلامی  درباره اجرا و اصلاح شیوه نامه انضباطی در دانشگاه ها اظهار داشت: دانشگاه‌ها هم اکنون شیوه نامه قبلی را اجرا می کنند و شیوه نامه جدید اجرا نمی شود.

وی تاکید کرد: وزارت علوم به همراه دانشگاه ها به دنبال رفع نگرانی های ایجاد شده در این شیوه نامه است و عجله ای هم برای آن نداریم.

وزیر علوم گفت: چارچوب شیوه نامه جدید با شیوه نامه قبلی تفاوتی ندارد؛ فقط دو تا سه نکته دارد که مبتلا به آن زیاد نیست.

غلامی بار دیگر بر این مساله تاکید کرد که فقط یک صدم درصد دانشجویان در طول سال دچار تخلفات انضباطی غیرآموزشی می شوند.

این مقام مسئول وزارت علوم افزود: هر چند آمار این تخلفات زیاد نیست، اما باید برای آن شیوه نامه ای وجود داشته باشد و در نتیجه تعجیل نمی کنیم.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که در اصلاح شیوه نامه انضباطی نظرات دانشجویان حتما اعمال و این شیوه نامه بازنویسی می شود.

به گزارش ایرنا، غلامی پیش از این اعلام کرده بود که هدف تدوین کنندگان این شیوه‌نامه بهبود روند رسیدگی به پرونده‌های انضباطی در دانشگاه‌ها و حفاظت از حقوق قانونی دانشجویان است و مسئولان دانشگاه‌ها باید در روند رسیدگی به پرونده های انضباطی نهایت دقت را در حفاظت از حقوق دانشجویان به کار بندند.

شیوه نامه جنجالی انضباطی ۲۷ مردادماه امسال به تصویب وزرای علوم و بهداشت رسید.

آیین نامه انضباطی دانشجویان سال ۷۴ در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که شیوه نامه آن سال ۸۸ به دانشگاه ها ابلاغ و شیوه نامه تازه، جایگزین شیوه نامه سال ۸۸ شد. این در حالی است که آیین نامه جدید انضباطی هنوز تصویب و ابلاغ نشده است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری   ایرنا،تاریخ انتشار:  25 آذر 1398،کدخبر:83596088   ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
اگر قرار نبوده اجرا بشه چرا اصلا زحمت کشیدید نوشتینش؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین