پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ در مجلس از ارائه پیشنهاد تسهیلات ارزان قیمت مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در بودجه سال آینده خبر داد.
شعارسال: محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به پیشنهادات به بودجه سال ۹۹ گفت: دغدغه‌های مردم درحوزه مسکن کشور را در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: یکی از مهمترین پیشنهادات ما در جلسات کمیسیون تلفیق افزایش رقم ارائه تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها به مردم خواهد بود و تلاش می‌کنیم این پیشنهاد در جریان جلسات کمیسیون تلفیق به تصویب برسد.

وی گفت: در حال حاضر رقم ارائه تسهیلات حوزه مسکن به مردم، رقم کمی است و کفاف امور را نمی‌دهد لذا یکی از پیشنهادات ما در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای دهک‌های پایین خواهد بود تا این دهک‌ها صاحب خانه شوند.

رضایی کوچی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم این تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت متناسب با درآمد مردم در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ با اشاره به مهمترین ایرادات این بودجه بیان داشت: تعیین ۱۵ درصد افزایش حقوق و دستمزد در بودجه ۹۹ کفاف امور مردم را نمی‌دهد و باید در این زمینه بازنگری صورت گیرد چراکه تورم موجود با این رقم همخوانی ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 4 دی 1398 ، کدخبر: 814850 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین