پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تهیه ۱۵۰ هکتار زمین برای طراحی یک سایت جدید نمایشگاهی بین‌المللی در جوار فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

شعارسال: محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم افتتاحیه رسمی شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تهیه 150 هکتار زمین توسط دولت برای ایجاد یک سایت جدید نمایشگاهی در جوار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: 150 هکتار زمین تهیه شده و هم اکنون در حال طراحی فضای نمایشگاهی هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه سالانه 4 تا 5 هزار واحد صنعت جدید آغاز به کار می‌کند، گفت: در کشور شاید برخی واحدهای صنعتی از دور خارج شوند اما ایجاد این تعداد واحد صنعتی آمار بسیار مطلوبی است که باید سیاست‌های جدیدی در این راستا اعمال شود.

وی افزود: 60 تا 70 درصد هزینه‌های کشور در بخش راهسازی، ساختمان و صنایع مرتبط با آن انجام می‌شود و رقم قابل توجهی است.

نعمت‌زاده همچنین درباره رشد چشمگیر حضور شرکت‌های ساختمانی از این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان و همچنین حضور شرکت‌های خارجی، گفت: مسؤولان اتاق تعاونی ایران درخواست داشتند تا این نمایشگاه در 5 بخش تخصصی برگزار شود اما به دلیل محدودیت فضا در دو بخش موافقت شد و امیدواریم از سالهای آینده با راه‌اندازی سایت جدید نمایشگاهی در جوار فرودگاه بین‌المللی امام محدودیت‌ها برطرف شود.

بر اساس این گزارش این اظهارات محمدرضا نعمت‌زاده درباره راه‌اندازی سایت جدید نمایشگاهی در حالی مطرح می‌شود که اخیراً شهرداری تهران مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را راه‌اندازی کرده بود و ظاهراً‌ دولت قصد ندارد از تصدی‌گری دست بردارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 23 مرداد 1395، کدمطلب: 13950523000486 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین