پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
در مورد رای دادن به لیست‌های تایید شده توسط شخصیت‌های سیاسی نیز لیست اصلاح طلبان مورد تایید سید محمد خاتمی ۱۰ ونیم درصد، لیست اصولگرایان مورد تایید جامعتین و محمدباقر قالیباف ۱۰ درصد و لیست مورد تایید محمود احمدی نژاد ۱۶ درصد هوادار دارند.

شعارسال: در حالیکه دو هفته از ارسال نظرسنجی انجام شده توسط یک نهاد دانشگاهی برای مسئولان وشخصیت‌ها می‌گذرد، هیچ یک از رسانه‌های اصلاح طلب و اصولگرا، حاضر به انتشار نتایج آن نشده اند.

مهمترین نکته در این نظر سنجی کاهش نرخ مشارکت در انتخابات است که در آذرماه براساس اظهار شهروندان تهرانی، این نرخ ۲۱ درصد پیش بینی شده است.

در مورد رای دادن به لیست‌های تایید شده توسط شخصیت‌های سیاسی نیز لیست اصلاح طلبان مورد تایید سید محمد خاتمی ۱۰ ونیم درصد، لیست اصولگرایان مورد تایید جامعتین و محمدباقر قالیباف ۱۰ درصد و لیست مورد تایید محمود احمدی نژاد ۱۶ درصد هوادار دارند که نشان دهنده ریزش جدی بدنه اجتماعی اصلاح طلبان و عدم جذب مخالفین دولت توسط اصولگرایان است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 10دی1398  ، کدخبر: 520936: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین