پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۵۳۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران با اشاره به این که در حال حاضر در بازار کمبود کاغذ نداریم گفت: زمانی که بازار در دست بخش خصوصی قرار می‌گیرد، رقابت به وجود می‌آید و نتیجه این رقابت کاهش قیمت‌هاست.

شعار سال:  سیدحسین میرباقری مهر‌آبادی رئیس اتحادیه کاغذ و مقوای تهران در خصوص ارائه بسته‌های مخصوص تبلیغاتی به نامزد‌های انتخاباتی اظهار داشت: اطلاعی از صحت این خبر نداریم، اما اگر بسته‌های مخصوص تبلیغاتی اختصاص یابد، قیمت کاغذ در بازار کنترل می‌شود.

میرباقری ادامه داد: زمانی که بازار در دست بخش خصوصی قرار می‌گیرد، رقابت به وجود می‌آید و نتیجه این رقابت کاهش قیمت‌هاست با این کار، کاغذ در بازار افزایش قیمت و نامزد‌ها نگرانی برای تهیه کاغذ نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: عده‌ای ممکن است در بازه زمانی انتخابات فرصت‌طلبی کنند و منجر به گرانی کاغذ شوند.

 رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا تهران اذعان کرد: از آنجاکه در گذشته کاغذ با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شد، در انحصار افراد خاصی بود، اما اکنون قیمت هر بند کاغذ که با دلار آزاد وارد می‌شود نسبت به چند ماه گذشته کاهش ۲۰۰ هزار تومانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای ممکن است در بازه زمانی انتخابات فرصت‌طلبی کنند و منجر به گرانی کاغذ شوند، یادآور شد: بسیار مهم است که نظارت‌ها را از همین الان آغاز کنیم و منتظر نمانیم گرانی در بازار اتفاق بیفتد و بعد به دنبال راه‌حل باشیم.

میرباقری تاکید کرد: ممکن است بازار کاذبی در این ایام اتفاق بیفتد و نهاد‌های نظارتی باید جلوی این اتفاق را قبل از رخداد بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ 26 آذر  98، کد مطلب: 2164137: www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
چه نظارتی آخه ، نا که تا حالا چیزی ندیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین