پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
یک منبع امنیتی کانادایی بر این باور است که ارزیابی اولیه سرویس‌های اطلاعاتی غربی نشان می‌دهد هواپیمای مسافربری اوکراینی که در ایران سقوط کرد، با موشک سرنگون نشده است.

شعار سال:یک منبع امنیتی کانادایی بر این باور است که ارزیابی اولیه سرویس‌های اطلاعاتی غربی نشان می‌دهد هواپیمای مسافربری اوکراینی که در ایران سقوط کرد، با موشک سرنگون نشده است.

 یک منبع امنیتی کانادایی که نامش فاش نشده است، گفت: ارزیابی و برآورد اولیه سرویس‌های اطلاعاتی غربی نشان می‌دهد هواپیمای مسافربری اوکراینی که در ایران سقوط کرده است، با موشک سرنگون نشده است.

وی افزود: سرویس‌های اطلاعاتی بر این باورند که بوئینگ 737 با یک نقص فنی روبرو شده و در نهایت سقوط کرده است.

هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین لحظات کوتاهی پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) سقوط کرد و همه مسافران و خدمه آن کشته شدند.

این فاجعه لحظاتی پس از حملات موشکی ایران به دو پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق به وقوع پیوسته و برخی رسانه های غربی سعی کردند با تبلیغات رسانه‌ای بی پایه و اساس تا این دو موضوع را به یکدیگر ارتباط بدهند.

این منبع آگاه تصریح کرد: ارزیابی اولیه سرویس‌های اطلاعاتی غربی این است که هواپیمای اوکراینی با یک موشک ساقط نشده است. هیچ سند و مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

سرویس‌های اطلاعاتی معتقدند که نقص فنی عامل اصلی این سانحه هوایی بوده و برخی اسناد و شواهد نشان می‌دهد موتورهای هواپیما بیش از حد داغ شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:19دی1398،کد خبر:2178307،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین