پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت کارگروه منابع در آمدی برای کسب ارزش افزوده از املاک این وزارتخانه گفت: اقدام برخی مدارس برای اجاره حیاط مدرسه تخلف است.

شعارسال:

سید محمد بطحایی درخصوص فعالیت کارگروه منابع درآمدی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته برای مواردی که می تواند منابع درآمدی برای آموزش و پرورش شود، کارگروهی تشکیل داده ایم.

وی افزود: کارگروه منابع درآمدی تا پایان سال 95 زمینه هایی را که در آموزش و پرورش موجود است و امکان افزایش بهره وری از آنها وجود دارد و ارزش افزوده می کنند،‌ شناسایی خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه منابع درآمدی زمینه های افزایش بهره وری را فراهم می کند به عنوان مثال تغییر کاربری و تبدیل به احسن کردن املاک آموزش و پرورش از جمله آنهاست.

بطحایی ادامه داد: فضاهایی در آموزش و پرورش داریم که به دلایل مختلف دانش آموزش نداشته یا در منطقه ای قرار دارند که امکان استفاده از آنها وجود ندارد که این موارد باید تبدیل به احسن شود.

وی با اشاره به بهینه کردن خرید در آموزش و پرورش مطرح کرد: حدود 12 زمینه شناسایی شده است که کارگروه منابع درآمدی باید درخصوص کسب ارزش افزوده از آنها بررسی های لازم را انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که برخی مدارس برای کسب درآمد حیاط مدرسه را اجاره می دهند آیا این قانونی است گفت: این موضوع خطا است و اگر مدارس خطایی انجام می دهند باید هر چه سریع تر آن تصحیح کنند.

وی افزود: منابع درآمدی برای کمک به اجرای برنامه های آموزش و پرورش است و اگر در جایی این روش ها منتج به این شود که برخلاف وظیفه آموزش و پرورش یعنی تعلیم و تربیت است جلوی آن گرفته می شود و قطعا تخلف است.

بطحایی بیان کرد در تغییر کاربری و کسب ارزش افزوده از املاک آموزش و پرورش شرط اصلی این است که آن ملک مورد استفاده نباشد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395 ،کد خبر:208936 www mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین