پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
تهیه‌کننده برنامه ثریا تاکید کرد: برخی می‌خواهند شأن رسانه ملی را در حد روابط عمومی دولت پایین بیاورند و امیدواریم که مدیران صدا و سیما خودشان اجازه ندهند شأن این رسانه را تا این حد کوچک کنند!

شعار سال: محسن مقصودی تهیه کننده برنامه تلویزیونی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای جلوگیری از پخش زنده این برنامه تاکید کرد: برخی می‌خواهند شأن رسانه ملی را در حد روابط عمومی مجیزگوی دولت پایین بیاورند و امیدواریم که مدیران صدا و سیما خودشان اجازه ندهند دیگران شأن رسانه ملی را تا این حد کوچک کنند! 

متن این یادداشت که در صفحه شخصی مقصودی در اینستاگرام منتشر شده به شرح زیر است:

« ما بی خبریم و منتظر!

ما بیش از سرنوشت «ثریا» نگران شأن و جایگاه رسانه ملی هستیم! 

عزیزان خبرنگار تماس می‌گیرند در خصوص خبر ضبطی شدن برنامه ثریا و علت آن! حقیقتش من هم سه شنبه هفته گذشته، یک روز قبل از برنامه زنده، وسط روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان با یک پیامک از قطعی شدن این تصمیم مطلع شدم.

هفته قبل به رغم هماهنگی موضوع و مهمان برنامه از قبل، به ناگاه و بدون ذکر دلیلی به ما اطلاع داده شد که برنامه باید ضبطی بشود که با گلایه ما، سرانجام برنامه پخش نشد. گمان می کردیم این تصمیم فقط برای یک هفته باشد، اما...

البته در ماه‌های اخیر با زیاد شدن برخی فشارهای "آشنا" و "ناآشنا"، در چند نوبت تلاش شده بود که برنامه ثریا ضبطی بشود که با توضیحات و نامه نگاری‌های ما با مدیران محترم این موضوع حل شده بود، اما نمی‌دانم دوباره چه شده است! هنوز نتوانسته ام با مدیران محترم در خصوص تصمیم جدید صحبت کنم و فعلا اخبار ماجرا را در رسانه ها دنبال می کنم. 

برخی می‌خواهند شأن رسانه ملی را در حد روابط عمومی مجیزگوی دولت پایین بیاورند. امیدوار بودیم و هستیم که مدیران صدا و سیما خودشان اجازه ندهند دیگران شأن رسانه ملی را تا این حد کوچک کنند!

حقیقت آن است که ما امروز با شنیدن خبر ضبطی و محدود شدن برخی برنامه های انقلابی و روشنگرانه تلویزیون، بیش از آنکه نگران سرنوشت برنامه ثریا باشیم نگران شأن و جایگاه رسانه ملی هستیم!

 بگذریم.... شاید بعدا بیشتر در این خصوص نوشتیم.

ما تصمیم مان را به مدیران محترم اعلام کرده بودیم و نظرمان همان است؛ برنامه ثریا اگر "زنده" نباشد، به معنای واقعی کلمه "مرده" است  و برنامه "مرده" به هزار دلیل نمی تواند دیدبان دستاوردها و چالشهای مسیر پیشرفت ایران باشد... " محافظه کاری قتلگاه انقلاب است" و رسانه انقلابی نیز با محافظه کاری میانه ای ندارد. بر این باوریم حرکت به سمت قله های پیشرفت و آرمانهای انقلاب اسلامی، بدون نقد منصفانه و امیدآفرین محقق نخواهد شد.

عجیب است که در شرایط جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن، رسانه ملی تعدادی از برنامه های مهم انقلابی و روشنگرانه خود را این چنین به محاق می برد!

هر وقت مدیران محترم تلویزیون تصمیم گرفتند "ثریا" به صورت زنده به روی آنتن برود با تمام توان در خدمت مردم و رسانه ملی خواهیم بود. همچنان منتظر تصمیم نهایی مدیران ارشد تلویزیون هستیم و امیدواریم با اصلاح این تصمیم غیر حرفه ای، ثریا و  دیگر برنامه های روشنگرانه به صورت "زنده "به آنتن برگردند.

سر خُم مِی سلامت 
شکند اگر سبویی»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آرشیونیوز، تاریخ 30 دی  98، کد مطلب: 24007: www.archivenews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
خود رسانه ای ها باعث این شده اند خودشان را برده دولت کرده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین