پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان اهل سنت از اقدام صداوسیما در برخود با شبکه نیسم تشکر کرد.
شعار سال:

محمدقسیم عثمانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس گفت: ما مجمع نمایندگان اهل سنت از برخورد شایسته‌ صداوسیما با موضوعی که در شبکه نسیم مطرح شده است، کمال تشکر را داریم و اخراج ناظر پخش و تذکر به مجری و تهیه‌کننده را نشان از نگاه منطقی صداوسیما می‌دانیم.

او به وزیر جهاد نیز متذکر شد: پرداخت پول کشاورزانی که گندم خود را ماه‌هاست تحویل داده‌اند انجام نشده در حالی که وقتی گندم خارجی می‌خریم باید پولش را از قبل پرداخت کنیم. یعنی گندم خارجی را پیش‌پرداخت می‌کنیم ولی پول گندم تولید داخل را ماه‌ها بعد از تحویل هم پرداخت نمی‌کنیم.

عثمانی تاکید کرد:‌ کجای این اقتصاد مقاومتی است که با تولیدکننده زحمت‌کش داخلی این‌طور برخورد شود اما خریدهای خارجی را از ماه‌ها قبل پیش‌پرداخت می‌کنیم. وزیر ادعا می‌کند تولید بر مصرف پیشی گرفته که قابل تقدیر است ولی این مساله وقتی برای کشاورز لذت‌بخش است که بهایش را به موقع پرداخت کنیم.

این نماینده ادامه داد: فصل برداشت چغندر دارد می‌رسد ولی هنوز پول چغندر سال قبل را پرداخت نکرده‌ایم. از وزیر جهاد می‌خواهیم سریعا نسبت به پرداخت قیمت محصولات کشاورزان اقدام کند.

عثمانی به وزیر اقتصاد هم تذکر داد: پرداخت وام‌های میلیاردی به بخشی از نورچشمی‌ها انجام می‌شود ولی مردم، بیکاران و جوانان ما لنگ چهار پنج میلیون تومان برای اشتغال‌زایی هستند که بتوانند شرایط حداقلی برای خود ایجاد کنند ولی درپرداخت آن‌ها اهمال می‌شود وقتی هم مجوز پرداخت می‌دهند شرایطی می‌گذارند که فرد وام‌گیرنده پشیمان شود. اگر برای جوانان شغل نداریم حداقل منابع مالی را فراهم کنیم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 27 مرداد 1395، کد مطلب: 132832: www. .ana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین