پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
وزیر بهداشت در دیدار سفیر جمهوری خلق چین :برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، اما بعنوان متولی سلامت کشورم اولویتی بالاتر از سلامت هموطنانم نمی‌شناسم.

شعار سال:

وزیر بهداشت در دیدار سفیر جمهوری خلق چین:

برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، اما بعنوان متولی سلامت کشورم اولویتی بالاتر از سلامت هموطنانم نمی‌شناسم.

ابعاد بیماریزایی ویروس کرونای جدید هنوز روشن نیست و بعنوان وزیر بهداشت و یک معلم ایمنی شناسی دانشگاه، معتقدم وضع محدودیت‌های موقت در مراودات و تعلیق پروازها از ایران به چین در کند کردن ورود ویروس، محدودیت انتشار و کاهش شیوع آن تا اطلاع ثانوی گریزناپذیر است.

اطمینان دارم دانشمندان و کارشناسان و دولتمردان چین در کنار سازمانهای بین المللی توان کنترل این بیماری را دارند و چین بزودی به دوران اوج و شکوفایی خود باز خواهد گشت.

واکنش سفیر چین به اقدام ایران برای توقف پروازها

ایجاد محدودیت در پروازها گریزناپذیر بود

سفیر چین در ایران در توییتی به زبان فارسی نوشت:‌ امیدوارم همگان توجه داشته باشند که سازمان بهداشت جهانی به کشورها توصیه نمی‌کند محدودیت‌‌های سفر یا تجارت با چین اعمال کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین،تاریخ انتشار:12بهمن1398،کدخبر: 98092061،www.iranzamin.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین