پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
افتتاحیه المپیاد ورزشی زنان کارگر عصر روز گذشته در ورزشگاه کارگری شهید معتمدی، برگزار شد.

شعار سال:  در این مراسم «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر با تبریک روزهای دهه فجر، گفت: دهه فجر یادآور رشادت‌های کارگران برای پیروزی انقلاب اسلامی است. هرگاه از دهه فجر صحبت می‌کنیم، کارگرانی را به یاد می‌آوریم که جان خود را تقدیم پیروزی انقلاب کردند.

وی افزود: رسالت خانه کارگر صرفا پیگیری مطالبات صنفی و رفاهی کارگران نیست و تفریحات کارگران و خانواده‌های آنها هم مورد توجه قرار گرفته است. امیدوارم که دورهمی‌های این چنینی زمینه‌ی ترویج فرهنگ ورزشکاری در میان خانواده‌های کارگری شود تا نشاط آنها بیشتر شود؛ به ویژه در شرایطی که کارگران و خانواده‌های آنها از لحاظ معیشتی مشکلات جدی دارند و تفریحات را از اولویت‌های زیستی خود کنار گذاشته‌اند.

وی با یادآوری در پیش بودن روز 22 بهمن، گفت: در این روز باید همراهی و هم زبانی خود با انقلاب را ثابت کنیم. 22 بهمن روزی است که کارگران آن را تبدیل به حماسه کردند و همواره آن را گرامی می‌دارند.

«سهیلا جلودار زاده» رئیس اتحادیه زنان کارگر و نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: قرآن به ما یاد می‌دهد که فرزندانی تربیت کنیم که زیر بار ظلم و ستم نروند. اگر کودکان ما بدانند که خدا چه‌ اندازه زیباست، عاشق معشوق‌های باطل نمی‌شوند.

جلودار زاده، افزود: خداوند در قرآن فرموده‌اند، که تنها خود فرمانروای آسمان و زمین است و باید تنها از او اطاعت کنیم، نه آنهایی که بر ما سطنت می‌کنند. اینکه شهید مدرس گفته‌اند،«سیاست ما عین دیانت ماست» یعنی اینکه باید در سیاست هم مانندِ اعمال دینی، تنها رضایت خدا را ملاک قرار دهیم و این ممکن نمی‌شود، مگر تنها با اطاعت محض از فرمان او و نپذیرفتنِ فرمانرواییِ بشر، یعنی همان مخلوق خدا.  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 18 بهمن 98، کد مطلب: 869106: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین