پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن حملات روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ادامه تجاوز به یمن را بزرگترین خدمت مجانی به این رژیم برشمرد.

شعار سال: به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن حملات روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

عبدالسلام در صفحه خود در توئیتر ضمن تاکید بر حق مردم فلسطین و گروه های مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی با استفاده از تمام وسایل مشروع، گفت: جز مقاومت راهی برای کسب حق و آزادی زمین و مقدسات نیست.

وی افزود: ما شتاب رژیم های عربی برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را مشارکت در جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین می دانیم.

عبدالسلام در ادامه گفت: یک سوم تلاش های ناکام و پول ها و زمانی که نیروهای متجاوز برای سیطره بر یمن صرف کردند برای وحدت امت اسلامی و اجرای طوفان قاطعیت علیه دشمن اسرائیلی کافی بود.

وی همچنین تاکید کرد که تداوم تجاوز به یمن از سوی نیروهای مزدور بزرگترین خدمت مجانی به دشمن امت اسلامی است که به آن فرصت می دهد به طمع ها و طرح های صهیونیستی- استعماری کینه توزانه خود تحقق بخشد.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در تازه ترین تجاوز خود علیه مردم فلسطین، مناطقی از نوار غزه را مورد حملات هوایی و توپخانه ای شدید قرار داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 شهریور 95 ، کد مطلب: 3749106: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین