پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت از معرفی ۱۷ شرکت وارداتی به وزارت بهداشت برای واردات کالاهای سلامت محور مرتبط با کرونا خبر داد.

شعار سال: عباس قبادی با اعلام این خبر، اظهار داشت:با توجه به مشکلات و کمبود ایجاد شده در برخی کالاهای سلامت‌محور مثل ماسک، ژل ضدعفونی کننده، دستکش و مواردی از این دست که کالاهایی برای حفاظت فردی محسوب می‌شوند، تصمیم گرفته شد به برخی شرکت‌های وارداتی اجازه واردات این اقلام داده شود.

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت در ادامه تصریح کرد:در این رابطه نامه‌ای را به رئیس سازمان غذا و دارو ارسال کردیم تا با معرفی این ۱۷ شرکت، تمهیدات لازم برای واردات اقلام بهداشتی مورد نیاز وزارت بهداشت توسط این شرکت‌ها انجام شود.

وی در ادامه اضافه کرد:در همین رابطه نامه‌ای به دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت ارسال شد که در این نامه بر تسریع در انجام همکاری‌های لازم تاکید شد.

 

*** اقدامات گمرک در حوزه کالاهای سلامت محور

 معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت در پایان یادآور شد:گمرک کشور نیز اخیرا اقدامات ویژه‌ای را در حوزه صادرات و واردات کالاهای سلامت محور مرتبط با کرونا تصویب و به کلیه گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرده است که اولا از صادرات این کالاها از کشور که نیاز روز مردم محسوب می‌شود جلوگیری شده و از طرف دیگر در حوزه واردات نیز تسهیلات ویژه و قابل توجه‌ای را برای تسهیل در ترخیص هرچه سریعتر این کالاها در نظر گرفته است که همه این موارد می‌تواند به رفع هرچه سریع‌تر کمبود این کالاها در کشور کمک کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 17 اسفند  98، کد مطلب: 163170: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین