پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۶۵۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
شرکت سیتی‌وان، شرکتی در خیابان انقلاب است که بنری جلوی آن گذاشته شده و برروی آن نوشته: «اولین سازمان بین‌المللی در حوزه‌ی سلامت، کیفیت، حلیت، اصالت و استاندارد محصول». این شرکت متعلق به محمدشریف ملک‌زاده، رییس سازمان گردشگری دوران محمود احمدی‌نژاد است که حاشیه‌های زیادی پیرامون او در آن سال‌ها وجود داشت.

شعار سال:شرکت سیتی‌وان، شرکتی در خیابان انقلاب است که بنری جلوی آن گذاشته شده و برروی آن نوشته: «اولین سازمان بین‌المللی در حوزه‌ی سلامت، کیفیت، حلیت، اصالت و استاندارد محصول». این شرکت متعلق به محمدشریف ملک‌زاده، رییس سازمان گردشگری دوران محمود احمدی‌نژاد است که حاشیه‌های زیادی پیرامون او در آن سال‌ها وجود داشت: به گفته‌ی سایت انتخاب از راننده‌ی آیت الله هاشمی شاهرودی تا مشاور رییس جمهور شدنش و ارتباط او با ماجرای زمزمه‌های استیضاح وزیر امور خارجه‌ی وقت و همینطور زندانی شدنش. یکی از مخاطبان انصاف نیوز در تماسی اطلاع داد که کارمندان شرکت سیتی‌وان ادعای دولتی بودن آن را دارند.

پس از حضور خبرنگار در محل متوجه اختلاف یک فرد با کارکنان حراست این شرکت بر سر جای پارک شد. حراست این شرکت مدعی شده بود که سیتی‌وان شرکتی دولتی است و نمی‌توان جلوی آن پارک کرد. خبرنگار انصاف نیوز به همین بهانه وارد گفت‌وگو با کارمندان حراست شد تا متوجه شوید این شرکت به کدام نهاد دولتی وابسته است. گرچه حراست به فرد مذکور گفته بود که سیتی‌وان متعلق به ریاست جمهوری است.

کارمندان حراست برای مصاحبه درخواست مجوز کردند اما از توضیح اینکه چه نوع مجوزی می‌خواهند سر باز زدند و در نهایت نیز حاضر به گفت‌وگو در مورد ارتباط این شرکت با دولت نشدند.

پس از گذشت چند ساعت و با ورود پلیس به ماجرا یکی از کارمندان حراست تاکید می‌کرد که از صاحب ماشین به خاطر توهین به رییس شرکت شکایت خواهند کرد و مدام تکرار می‌کرد که او به رییس شرکت گفته «زندانی». صاحب ماشین در توضیح این ماجرا گفت: «گفت شرکت دولتی هستیم، گفتم تنها ارتباط شما با دولت اینه که رییستون زندانی بوده.» حال سوال اینجاست که واقعا شرکت سیتی‌وان وابسته به کجاست؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف،تاریخ انتشار:21اسفند1398،کد خبر:221060،www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین