پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی ایران با سازمان بین المللی سیتی وان به منظور ارتقای سطح علمی و کیفی صنایع غذایی و کشاورزی تفاهم نامه منعقد کرد.

شعار سال: تفاهم نامه فدراسیون صنایع غذایی، کشاورزی ایران با سازمان بین المللی سیتی وان منعقد گردید که متن تفاهم نامه به شرح زیر می باشد.

به نام خدا

حمایت از کالای ایرانی

تفاهم نامه فدراسیون تشکل های صنایع غذایی ، کشاورزی ایران و سازمان بین المللی سیتی وان منعقد گردید. فدراسیون بعنوان مجری سیتی وان به منظور ارتقای سطح علمی و هم سویی کیفیت صنایع غذایی، کشاورزی و صنفی کشور با کشور های توسعه یافته جهان حائزین شرایط اخذ پروانه بین المللی را به سیتی وان (حلیت،اصالت،کیفیت سلامت) معرفی می نماید. سازمان بین المللی سیتی وان تنها سازمان صادر کننده پروانه بین الملی بهره برداری استاندارد محصولات و خدمات در حوزه کیفیت و سلامت ، حلیت و اصالت می باشد و بر اساس موافقت رئیس شورای تایید صلاحیت و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به شماره گواهینامه ۶۱۹/NACI و NAC120 قرار گرفته و گواهینامه شماره ۱۳۰۵۲۱۲ سازمان جهانی مالکیت معنوی (Wipo) در ژنو سوئیس را به خود اختصاص داده است سازمان بین المللی سیتی وان تنها سازمان در ایران و جهان می باشد که صلاحیت صدور گواهینامه استاندارد محصول را دارد در حال حاضر هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی امکان صدور چنین گواهینامه را ندارد. دارندگان گواهینامه بین المللی سیتی وان می توانند از امتیازات و امکانات سازمان بین المللی سیتی وان بهره مند گردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری اگروفود، تاریخ 29 بهمن 97، کد مطلب: -: www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین