پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
گلایه اهالی شهرک اوج در فضای مجازی ؛دیشب ماشین شهرداری برای ضدعفونی وارد محله ما شد و کلی خوشحال شدیم . اما ماشین فقط خونه های سمت راست کوچه را سم پاشید و حتی تا انتهای کوچه نرفت و از کوچه خارج شد. هر چقدر منتظر شدیم ماشین برنگشت . سوالی که پیش اومده اینه که آیا این ویروس هوشمنده و سمت چپ کوچه نمیاد!!!

شعار سال:ما از اهالی ساکن شهرک اوج هستیم . دیشب ماشین شهرداری برای ضدعفونی وارد محله ما شد و کلی خوشحال شدیم . اما ماشین فقط خونه های سمت راست کوچه را سم پاشید و حتی تا انتهای کوچه نرفت و از کوچه خارج شد. هر چقدر منتظر شدیم ماشین برنگشت امروز از محله های دیگه و حتی حسن آباد هم پرس وجوکردیم و فهمیدیم اونجا هم به همین شکل بوده . سوالی که پیش اومده اینه که آیا این ویروس هوشمنده و سمت چپ کوچه نمیاد!!! آیااین ویروس اصولا دست راستیه و به چپی ها ، کاری نداره!!!
به هرحال ، از کوچه و محله ما که گذشت . ولی این نوع ضدعفونی انجام نشه بهتره . پیشنهاد می کنیم ، ساکنان سمت راست همه کوچه ها زنگ بزنند و از شهرداری تشکر کنند. جالب اینجاست که برای هر کسی تعریف می کنیم ، فکر می کنند که قصد شوخی داشته و یا نیت تکه پراکنی سیاسی(چپ و راست) را داریم.

منتظر توضیحات عزیزان خوبمان در شهرداری هستیم. منتظر توضیحات افراد ناظر بر کار پیمانکاران شهرداری هستیم.

منبع ؛فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین