پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
قاسم جان بابایی روز دوشنبه گفت: این شایعه که در فضای مجازی پخش شده که از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانها رقم های میلیونی گرفته می شود صحت ندارد. ۹۰ درصد هزینه این بیماران را بیمه می پردازد و فقط ۱۰ درصد کل این هزینه به عهده فرد بیمار است و اگر بیماری توان پرداخت این رقم را هم نداشته باشد، به مددکاری بیمارستانها ابلاغ شده که ۱۰درصد سهم بیمار را مددکاری بپردازند و بیماران کم بضاعت رایگان ترخیص می شوند.

شعار سال:قاسم جان بابایی روز دوشنبه گفت : این شایعه که در فضای مجازی پخش شده که از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانها رقم های میلیونی گرفته می شود صحت ندارد. ۹۰ درصد هزینه این بیماران را بیمه می پردازد و فقط ۱۰ درصد کل این هزینه به عهده فرد بیمار است و اگر بیماری توان پرداخت این رقم را هم نداشته باشد، به مددکاری بیمارستانها ابلاغ شده که ۱۰درصد سهم بیمار را مددکاری بپردازند و بیماران کم بضاعت رایگان ترخیص می شوند.

وی گفت: تمام داروها و آزمایش های تشخیصی کرونا در بیمارستانهای دولتی رایگان است و فقط ۱۰ درصد هزینه خدمات هتلینگ بیمارستانی (تخت روز) به عهده بیمار است که اگر فرد در تخت عادی بستری شده باشد سهم ۱۰ درصدی هتلینگ بیمارستانی آن بین ۱۵۰ تا حداکثر ۴۵۰ هزار تومان می شود و حتی اگر در بخش آی سی یو هم بستری شود سهم پرداختی بیمار به یک میلیون تومان نمی رسد.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: این رقم ها در همه بیمارستانهای دولتی صادق است. تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا که به بیمارستانهای خصوصی رفته و بستری شده اند، تعدادشان خیلی کم است و بیشتر افرادی هستند که یا بیمه تکمیلی دارند یا توان مالی بیشتری برای پرداخت در بیمارستان خصوصی دارند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته(یکشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از تجارت آنلاین،تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸،کد خبر:۱۰۰۷۲۱ ،www.tejaratonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین