پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۶۶۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
بررسی حاکی از افزایش قیمت جو و کمبود ریز مغذی‌ها و ویتامین‌های خوراک دام در بازار است و در روزهایی که خوراک دام و طیور از ذرت و سویای وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود , و فعالان این حوزه شدیدا به آن نیاز دارند، وزارت صنعت، معدن و تجارت به استناد مصوبه تنظیم بازار و با ارسال نامه‌ای به گمرک ایران، اجازه صادرات این محصول را صادر کرده است.

شعارسال: وزارت صنعت با استناد به مصوبه تنظیم بازار مجوز صدور خوراک دام و طیور با پرداخت عوارض صادراتی را صادر کرد.
 
*** مجوز صدور خوراک دام و طیور با پرداخت عوارض صادراتی
 
 بررسی میدانی خبرنگار خبرگزاری صنایع حاکی از افزایش قیمت جو و کمبود ریز مغذی‌ها و ویتامین‌های خوراک دام در بازار است و در روزهایی که خوراک دام و طیور از ذرت و سویای وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود , و فعالان این حوزه شدیدا به آن نیاز دارند، وزارت صنعت، معدن و تجارت به استناد مصوبه تنظیم بازار و با ارسال نامه‌ای به گمرک ایران، اجازه صادرات این محصول را صادر کرده است.
 
*** متن نامه وزارت صنعت به گمرک ایران
 
در نامه مدیرکل دفتر مقررات دفتر صادرت و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیرکل گمرک با موضوع «مجوز صدور خوراک دام و طیور با پرداخت عوارض صادراتی» آمده است:

به پیوست تصویر نامه دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت در خصوص صادرات حداکثر ۵۰ هزار تن خوراک دام و طیور، منظم به نامه انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان، دال بر صادرات ۷ هزار تن خوراک دام و طیور( در مرحله اول) ارسال می گردد.
 
خواهشمند است صادرات اقلام فوق ذکر بر اساس سهمیه مندرج در نامه انجمن و با رعایت سایر مقررات مربوطه انجام پذیرد. مراتب جهت اقدام و ابلاغ به گمرکات اجرایی ایفاد می‌گردد.
 
*** پیامدهای صادرات خوراک دام و طیور
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، این اقدام در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و روزهایی که روند صادرات و واردات کشور به دلیل شیوع این ویروس با اختلال‌هایی روبرو شده است، منجر به ایجاد فضایی ملتهب در میان فعالان این حوزه شده است.
 
حال باید دید که وزارت صنعت به چه دلیلی تصمیم به صدور مجوز صادرات خوراک دام و‌طیور کرده است.
 
خبرگزاری صنایع این موضوع را از مسئولین امر پیگیری و به اطلاع شما مخاطبین گرامی خواهد رساند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صنایع   ،تاریخ انتشار:   26 اسفند 1398،کدخبر:   164507 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین