پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
میزان تسهیلات بانکی در پایان آذر ماه امسال به بیش از 1740 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب ۱.6 و 23 درصد افزایش یافته است.

شعار سال: بیشترین رشد پرداخت وام در بانک‌ها در آذر ماه سال جاری متعلق به استان یزد بوده است.

بررسی آخرین آمارهای بانکی نشان می‌دهد، میزان تسهیلات بانکی در پایان آذر ماه امسال به بیش از 1740 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب ۱.6 و 23 درصد افزایش یافته است.

بررسی میزان اعطای تسهیلات بانکی استان‌های کشور در یک ماهه آذر ماه نشان می‌دهد میزان اعطای تسهیلات در استان یزد رشد بیشتری نسبت به دیگر استان‌ها داشته، به طوری که میزان پرداخت تسهیلات بانکی در استان یزد در آذر ماه بیش از 4.5 درصد افزایش داشته است.

میزان پرداخت تسهیلات بانکی استان یزد با رشد 4.5 درصدی از 17.8 هزار میلیارد تومان در آبان ماه به بیش از 18.6 هزار میلیارد تومان در آذر ماه امسال رسیده است.

استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین استانی که کمترین رشد پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها را داشته استان تهران بوده که میزان وام‌دهی در این استان در آذر ماه امسال تنها 1.1 درصد افزایش داشته است.

استان‌های البرز و کرمان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 28 اسفند 98، کد مطلب: 438263: www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین