پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۶۷۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران توئیت کرد: ‏با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با ⁧‫کرونا⁩ و تاکید شورای شهر تهران، تعداد سرویس‌های ⁧‫مترو⁩ به یک سوم کاهش یافت.
شعارسال: رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران توئیت کرد: ‏با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با ⁧‫کرونا⁩ و تاکید شورای شهر تهران، تعداد سرویس‌های ⁧‫مترو⁩ به یک سوم کاهش یافت.
 
غلامحسین محمدی روز جمعه در توئیتر نوشت: سرویس مترو کرج هر ساعت یک بار انجام می شود و مترو هشتگرد نیز تعطیل شد.
 
وی به دیگر اقدامات برای کنترل شیوع کرونا در پایتخت اشاره کرد و ادامه داد: با تایید دولت، دستورالعمل تعطیلی بوستان‌های ⁧‫تهران⁩ برای مناطق شهرداری ارسال شد. این یک تصمیم ضروری برای مبارزه با ⁧‫کرونا⁩ است. درب‌های ورود و پارکینگ کلیه بوستان‌های محصور بسته خواهد شد و در مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت ⁧‫شهرداری⁩ با همکاری شهروندان تا حد ممکن از ورود ممانعت می کنند.
 
کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
 
جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده‌ایم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    ایرنا ،تاریخ انتشار: 8  فروردین    1399،کدخبر:   83729487 ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین