پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۶۸۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، رادیاتور ایران و بورس اوراق بهادار تهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعت روی زنگان، قند شیروان قوچان و بجنورد و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شعار سال:سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، رادیاتور ایران و بورس اوراق بهادار تهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعت روی زنگان، قند شیروان قوچان و بجنورد و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۳هزار و ۱۳۲واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۸میلیارد و ۸۵۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶۰۰۸میلیارد تومان در ۱۱۴۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، رادیاتور ایران و بورس اوراق بهادار تهران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های معدنی املاح ایران، ایرکا پارت صنعت و پالایش نفت تهران بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۳۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳۰۶۲میلیارد تومان در ۷۴۹هزار نوبت، آیفکس ۱۵۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۷۰۱۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و معدنی کیمیای زنجان گستران بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های صنعت روی زنگان، قند شیروان قوچان و بجنورد و دامداری تلیسه نمونه بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:10فروردین1399،کد خبر: 1370440،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین