پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۶۸۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
صمد حاج جباری معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل این دانشگاه از مهرماه ۹۹ خبر داد.

شعار سال:صمد حاج جباری، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ، گفت: دانشگاه شهید بهشتی به دلیل نداشتن خوابگاه متاهلی امکان اسکان این دانشجویان را ندارد، بنابراین برای رفع نیاز دانشجویان با دو بانک‌ها در حال رایزنی هستیم که بتوانیم برای دانشجویان متاهل وام ودیعه اختصاص دهیم.

وی افزود: اگر رایزنی‌ها به نتیجه برسد از مهرماه سال جاری برنامه ریزی انجام می‌دهیم که بتوانیم از طریق آنجا حمایتی از این دانشجویان داشته باشیم.

حاج جباری اضافه کرد: بقیه وام‌ها را با صندوق رفاه هماهنگ هستیم، پیشنهاد‌هایی هم دادیم به خصوص برای فرصت مطالعاتی که وامی بتوانند در این زمینه تعریف کنند برای دانشجویانی که به خصوص در مقطع تحصیلات تکمیلی و دکترا، هستند، چون اشتغالی ندارند و تمام وقت هستند با کمک وامی که از صندوق رفاه می‌گیرند، بتوانند هزینه خود را تامین کنند.

وی یادآور شد: ما پیشنهاد مبلغ را به صندوق رفاه دادیم قرار شد صندوق در هیئت امنا مطرح کند. اگر توافقی بین صندوق شود، برای همه دانشگاه‌ها پیشنهاد این وام را خواهیم داد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:15فروردین1399،کد خبر:833485،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین