پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۶۹۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبانی که در مهلت قانونی اعلام شده توسط سازمان سنجش ، موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نمی شوند بازه زمانی چند روزه ای در نظر گرفته و لینک ثبت نام را فعال نگه می دارد . با تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 ، زمان در نظر گرفته شده برای این فرایند 2 الی 3 روز افزایش می یابد .
شعار سال: کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع فوق لیسانس به منظور اعلام علاقه مندی خود باید در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند. هر چند اخبار و اطلاعیه‌های مختلفی در خصوص زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، اما احتمالا با داوطلبانی مواجه خواهیم بود که از این مرحله جا مانده و به دنبال تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می‌باشند.

از این رو سازمان سنجش فرصت چند روزه‌ای در نظر می‌گیرد تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم اینترنتی درج نمایند. در ادامه به بررسی تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می‌پردازیم.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰
سازمان سنجش هر ساله با انتشار اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را اعلام کرده و در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. متقاضیان در این بازه زمانی فرصت خواهند داشت به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند.

داوطلبانی که در این بازه زمانی موفق به ثبت نام نشده و هم چنان خواستار ادامه تحصیل در یکی از رشته‌های کارشناسی ارشد علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی می‌باشند در فرصت دیگری تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می‌توانند به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را پشت سر گذارند.

با توجه به این که بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام اعلام می‌شود به متقاضیان توصیه می‌کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از اخبار لحظه به لحظه در این خصوص مطلع شوند.
به محض تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مقاله بروزرسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام، احتمالا شاهد بازه زمانی دیگری تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد نیز خواهیم بود که حدودا در بهمن ماه انجام خواهد شد.

ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
همزمان با تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اطلاعات فردی و تحصیلی کلیه داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. از این رو متقاضیانی که در موعد مقرر فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کرده، اما دچار اشتباه یا خطایی در ثبت اطلاعات خود شده اند می‌توانند در این بازه زمانی به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد اقدام نمایند.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مشاوره هیوا،تاریخ انتشار:-،کد خبر:5961،www.heyvagroup.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین