پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی نسبت به نامه علی مطهری به وزیر دادگستری در خصوص عذرخواهی نظام از خانواده اعدامیان سال 67 واکنش نشان داد و افزود: این موضوع نشان از نفوذ منافقین در برخی افراد است.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت :‌انصاف نیست که در سالگرد شهادت دو اسوه ساده زیستی، شهیدان رجایی و باهنر، مسئولین دولتی به جای پیگیری حقوق های نجومی از این افراد دفاع کرده و آن‌ها را جزو ذخایر انقلاب قلمداد کنند.

وی ادامه داد: این‌ها خائنین به نظام هستند و دستگاه های نظارتی مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل نود موظف هستند درباره آنها به مجلس گزارش دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به علی مطهری که ریاست جلسه علنی را نیز بر عهده داشت اظهار کرد: در سالگرد قربانیان منافقین شهید رجایی و شهید باهنر، انصاف نیست به وزیر دادگستری نامه بنویسید و تاکید کنید که نظام از خانواده اعدامیان سال ۶۷ عذرخواهی کند. این خیانت به امام (ره) و شهدا است و نشان از نفوذ منافقین در برخی افراد دارد.

کوچکی نژاد هم‌چنین با اشاره به بیانات اخیرمقام معظم رهبری در این رابطه تصریح کرد: طبق فرموده رهبری برخی تلاش می‌کنند برای منافقین که چندین هزار نفر از مردم عادی تا مسئولین و شخصیت های برجسته نظام را به شهادت رساندند فضای مظلومیت ایجاد کرده و چهره نورانی امام (ره) را خراب کنند. این دست های خبیث به نتیجه نخواهند رسید و این تذکری است که مقام معظم رهبری همین چند روز گذشته به مسئولین دولتی دادند.

نماینده مردم رشت هم‌چنین دررابطه با نبود امکاناتی همچون برق، آب و گاز در بیش از ده هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر رشت و تخصیص بودجه عمرانی و سرانه واحدهای آموزشی به مسئولین مربوطه تذکر داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 7 شهریور 95 ، کد مطلب: 95060104410: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین