پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر مدیری تظاهر به خوش‌نشینی و رفاه حداکثری داشته باشد گامی بر خلاف مدیریت اسلامی و انقلابی برداشته است.

شعارسال: محمدحسین صفار هرندی روز یکشنبه در همایش تجلیل از کارمندان بسیجی استان قم در تالار همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: بزرگانی چون شهید رجایی، مدلی از مدیریت دینی و اسلامی را به جامعهای نشان داد که تا پیش از با این مدل آشنا نبودند.

وی افزود: 17 هزار ترور توسط جریان نفاق در کشور صورت گرفت و منابع بزرگ انسانی انقلابی را از کشور ما گرفتند؛ این خباثت با هیچ عناصری تطهیر نمی شود و هر کسی به دنبال تطهیر این گروه داشته باشد خود را آلوده کرده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در عملیات مرصاد، این همسویی بین جریان داخلی نفاق و جریان فراری آنها برقرار شد؛ قرار آنها این بود که با آزادسازی شهرها از نظر خود، در کرمانشاه با تسخیر هوانیروز سوار بر هلی‌کوپترها به تهران آمده و جماران را نابود کنند و سپس زندانیان خود را آزاد کنند. این جریان فاسد و خبیثی که بعدها آلت دست بودن شان در دست مستکبران ظاهر شد، امروز نیز سربرآورده و مدعی شده اند.

صفارهرندی تصریح کرد: برخورد نظام با این افرادی که به این جریان پیوند خورده بودند با نهایت رحمت بود و سعی داشت که پرونده آنها از این خبیثان مجزا کند ولی برخی از این افراد حاضر نشدند که از این جریان تبری بجویند.

وی افزود: امام راحل فرمودند که منافقان کسانی هستند که مردم را در هنگام افطار به شهادت رساندند؛ اگر کسی بخواهد وکیل مدافع آنها باشد در نهایت خود وی رسوا خواهد شد و تاریخ نیز این مساله را ثابت کرده است. عده ای فکر می کنند که وقتی نسل جدید در کشور رشد کرده اند و خبری از دوران اوایل انقلاب ندارند می توانند روی ذهن این جماعت کار کند ولی منافقان که همچون داعشیان امروز هستند، قابل عفو و بخشش نیستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارکرد: نقد به برخی از بزرگان کشور وارد است که چرا به دفاع از حقانیت امام و نظام در آن روز با مواجهه عناصر باقی نپرداختند؛ البته برخی امروز با تاخیر به دفاع پرداختند که این رویکرد نیز مغتنم است؛ این دفاع، دفاع از امام راحل نیست بلکه دفاع از اسلام و پیامبر و امام علی(ع) است.

صفارهرندی گفت: در زندگی شهید رجایی سه عنصر مشهود بود؛ نخست اینکه ایشان از عمق جان به اسلام باور داشت؛ ایشان خود را مسلمان رساله ای می دانست و به شدت متشرع بود؛ نکته دوم اینکه ایشان مسئولی مردم گرا بود.

وی افزود: یارانه در کشور باید به اقشار نیازمند داده شود نه اینکه افرادی که در ثروت غرق هستند و افرادی که هیچ درآمدی ندارند یک میزان یارانه دریافت کنند. نباید نسبت به اعطای یارانه به مردم طعنه و نیش و کنایه زد. نسبت دولت مردان و مردم نسبت به خادم و مخدوم است.

صفارهرندی گفت: شهید رجایی سنت حسنه ای قرارداد که هر کسی که کاری انجام دهد بر سر همین خوان است؛ اگر مدیری تظاهر به خوش نشینی و رفاه حداکثری داشته باشد علمی بر خلاف مدیریت اسلامی و انقلابی برداشته است.

وی تصریح کرد: ویژگی سوم شهید رجایی، ایستادگی در مقابل ستمکاران در راس آن ایستادگی در مقابل آمریکا بود؛ ایشان در سازمان ملل برای رسوایی این جمعیت ریاکار آثار شکنجه شاه را به سیاست مداران جهان نشان داد و به آنها گوشزد کرد که شما از این فرد حمایت می کردید.

صفارهرندی گفت: همین گونه افراد در مقابل دفن شدن شهدای گمنام در برخی اماکن اعتراض می کنند؛ دفن شهدا با انگیزه باقی ماندن عطر و بوی شهادت و ایثار در جامعه انجام می شود ولی این افراد برگرفته از دسیسه های شیاطین دفن شهدا در دانشگاه ها را با بدترین القاب فریاد زدند؛ همین افراد زمانی که برج های دوقلوی آمریکا فروریخت برای افرادی که در این حادثه تروریستی از بین رفتند با لباس سیاه و با شمع در میدان محسنی تهران حضور یافتند و خود را عزادار می خواندند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7شهریور1395، کدخبر: 95060104758: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین