پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
بنظرم جای هیچگونه تعجبی وجود ندارد که نمایندگان مجلس کشوری همانند ژاپن و مدیران دولت نیوزلند برای همدردی با مشکلات اقتصادی شهروندان در جریان اپیدمی کرونا، درخواست کاهش حقوق خود را بدهند و همزمان در کشور عزیزمان ایران، نمایندگان مجلس، درخواست افزایش 15 درصدی حقوق خود را ارایه نمایند. فکر می کنم دلیلش را تقریبا همهشهروندان ایرانی می دانند. احتمالا برای تورم است، نه!!!

شعار سال: بنظرم جای هیچگونه تعجبی وجود ندارد که نمایندگان مجلس کشوری همانند ژاپن و مدیران دولت نیوزلند برای همدردی با مشکلات اقتصادی شهروندان در جریان اپیدمی کرونا، درخواست کاهش حقوق خود را بدهند و همزمان در کشور عزیزمان ایران، نمایندگان مجلس، درخواست افزایش 15 درصدی حقوق خود را ارایه نمایند. فکر می کنم دلیلش را تقریبا همه شهروندان ایرانی می دانند. احتمالا برای تورم است، نه!!!

کاهش حقوق مجلس اونا و افزایش حقوق نمایندگان ما؟

کاهش حقوق مجلس اونا و افزایش حقوق نمایندگان ما؟

همچنین طبق منابع آگاه؛ نخست‌وزیر نیوزیلند نیز دستمزد خود و وزرا را ۲۰ درصد کاهش داد.

نخست‌وزیر نیوزیلند به همراه سایر وزیران دولت و مدیران ارشد خدمات عمومی، برای همراهی با مشکلات اقتصادی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، دستمزد خود در ۶ ماه آینده را کاهش دادند.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، برای همراهی با مشکلات اقتصادی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، نخست‌وزیر نیوزیلند، جاسیندا آدرن، به همراه سایر وزیران دولت و مدیران ارشد خدمات عمومی، حقوق خود در ۶ ماه آینده را ۲۰ درصد کاهش دادند.

آدرن در کنفرانس خبری دولت اعلام کرد که این اقدام همراهی و تأیید نیوزیلندی‌هایی است که به سوبسیدهای دستمزدی وابسته هستند و شیوع ویروس کرونا باعث شده تا حقوقشان کاهش یافته یا شغل خود را از دست داده‌اند.

طبق آمار وزارت بهداشت نیوزیلند، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۰۷۸ نفر رسیده که از این تعداد ۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین